KV test geeft positief CB geeft negatief

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Linda468, 11 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda468

Linda468 Lid

20 nov 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hik dames,

Vanmiddag positief getest met kv 2 voor 5 euro. Superblij! Meteen een CB gehaald omdat ik dat leuk vond om met die test mijn vriend te verassen. Alleen gaf die Niet Zwanger aan😦. Op het forum zwanger worden heb ik ook dit topic geplaatst , daar gaven veel dames al aan dat CB veel minder gevoelig is dus dat t daarom negatief kan aangeven. Maar heeft hier iemand ervaring mee?

2. Humava

Humava Niet meer actief

Ja cb heeft meer hcg nodig om positief te zijn. Over een paar dagen zal de CB ook wel positief zijn.

Gefeliciteerd!

3. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Jaa, CB heeft idd meer HCG nodig, dus maak je daar geen zorgen om hoor!! Hier gaf de CB een lager aantal weken aan dan ik officieel ben!

4. Linda468

Linda468 Lid

20 nov 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. Ja dacht ik ook ik probeer morgen anders gewoon de CB nog een keer.

5. Linda468

Linda468 Lid

20 nov 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja net wel positief de CB!! Blij

6. Jolijn4kids

15 jan 2017
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mag ik vragen wat hij aangaf hoeveel weken.

7. Linda468

Linda468 Lid

20 nov 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hij gaf aleen zwanger aan ik had die zonder indicator. Maar denk dat de fout bij mezelf lag. Ik was zo overdonderd dat ik snel de CB had gehaald niet rustig even de bijsluiter heb gelezen en gewoon snel de teststrip in deen urinestraal heb gehouden. Nu bleek dus dat ik eerst de strip in de test moest doen om te activeren en daarna pas eroverheen plassen. Dus daar ging het fout denk ik😊

Deel Deze Pagina