Iemand ervaring hiermee?? Wij zijn al meer dan 1,5 jaar bezig, slecht zaad bleek uit onderzoeken. Eindelijk zouden we voor IUI gaan. Maar eerst krijg ik 19 oktober een laparoscopie. Alleen moet ik dan natuurlijk wel zeker weten dat ik niet zwanger ben. HELP!!
licht positief is positief! Wanneer heb je getest? Probeer het anders morgenochtend met je ochtendurine, of anders nog een keer over een paar dagen?
Heb je er een foto van? Dan kunnen we kijken... want we loeren graag naar streepjes en zo kunnen we je beter beantwoorden. Groetjes Cyntje78
Op deze foto kan je bijna niks zien. Een schaduw, dat wel... Het kan bij foto's zo dichtbij helpen om 'macro' aan te zetten, bij mij is dat een klein tulpje op een knopje (om bloemen mee te fotograferen van dichtbij? ). Het heeft mij heel wat geklungel gescheeld met foto's ook van echo's maken enzo, dat wil ook niet altijd. Ik zou zeggen: bel degene bij wie je onder behandeling bent, of desnoods gewoon je HA, en laat zsm je bloed prikken. De bloedtest geeft een betrouwbaarder beeld, en als je net aan een behandeling gaat beginnen lijkt het me uiterst belangrijk dat je absoluut niet zwanger bent op het moment dat ze bij je naar binnen gaan.
Dankjewel meiden! Maar durf het eerlijk gezegd nog niet te geloven. Hij is gisterenmiddag genomen, rond 15 uur. Niet echt ochtendurine dus... Maar ik heb hier vorige maand een poll gestart met de vraag hoe vroeg de zwangeren getest hadden met een KV-test. Sommige zelfs al 7 dagen voor NOD!! En ik kom dan met zo'n lullig streepje 2 dagen nà NOD... Ik weet zeker dat ik 23/9 m'n eisprong heb gehad. Follikelmeting was die dag 19,5mm en ook fertility friend geeft me op die dag een kruis. Temp blijft trouwens ook nog steeds hoog. Heb met vriendlief afgesproken dat we morgenochtend nog een keer gaan testen. Groetjes!
Oja, ik moet maandagochtend bij de anesthesist zijn voor een intake gesprek ivm de narcose, dan kan ik natuurlijk gelijk vragen of hij/zij m'n bloed wil laten prikken voor de HCG-waarde. Vind het nog steeds vreemd... zelfs de samenlevingstest op 22 september was negatief!
heb net een topic hieronder een foto geplaatst van mijn testen kijk daar even!!! volgens mij ben je gewoon zwanger hoor en niet iedereen maakt precies even veel HCG aan he, dus kan best zijn dat je gewoon iets minder HCG hebt, of je innesteling was later!! want dat varieeert geloof ik ook van 5 tot 10 dagen bij mij was ELKE dag de streep duidelijker... dus ik zou gelijk nog een test er tegen aan gooien succes! ik duim voor je!!!
mv1977: ik herken je verhaal helemaal. We liepen ook al 1,5 jaar in de mmm we zouden in februari dit jaar starten met icsi. Dus nog een stap verder als iui. En wat denk je in januari zwanger spontaan wat dus eigenlijk onmogelijk was volgens de artsen. Helaas is dit uitgedraaid op een mk. Terug naar het ziekenhuis er werd ons gezged dat dit een wonder geweest was en dat we dit nooit meer mee zouden maken we hadden dus meteen een afspraak gemaakt om in juni weer te starten met icsi behandeling zodat mijn lichaam eerst even rust kreeg na de mk. Wat denk je 10 mei weer een positieve test in handen en dit precies 2 maanden na de curretage. En dus weer spontaan zwanger geraakt. Dus ja alles kan! En de wonderen zijn de wereld nog niet uit! En ik zie ook echt een streepje! Dus gefeliciteerd. Anders doe je even een digitale clearblue test dan zie je zelf zwanger er op staan dan weet je het voor jezelf zeker!
Hoi Marleentje, Jouw verhaal bewijst maar weer dat wonderen toch bestaan! Ik vind het eng om nu al een digitale test te halen, stel dat ik inderdaad nog niet voldoende HCG heb aangemaakt, dan zou die test misschien nog negatief kunnen aangeven. Als ik er dan vanuit ga dat ik niet zwanger ben en die kijkoperatie door laat gaan dan heb ik toch een probleem denk ik?? Morgen gaan we eerst nog maar een lading Kruidvattesten halen! Succes met je zwangerschap!!!
Ik zie ook een licht tweede streepje. Ik zou er morgenochtend (dus met ochtendurine) nog 1 doen. In je ochtendurine is het HCG meer geconcentreerd omdat het niet verdund is aangezien je de hele nacht niet gedronken hebt. Spannend hoor. Ik duim voor je!
Ik zie duidelijk een streepje ondanks de wazige foto . Wat onwijs spannend zeg! Alvast een kleine felicitatie!