Hi Meiden.. Wil iemand even meekijken? Onze eerste zwangerschap is helaas geëindigd in een MA. 17okt ben ik gecuratteerd. We zijn nu weer aan het proberen.. (zeg ik misschien allemaal lekker zakelijk maar verdriet was intens en zeker nog momenten! ) Maar de wens is groter!! Oke nou komt het.. *zat29 oktober was de action zwt nog positief, evenals een ovu knaller!' Had wat kwalen, maar kan ook positief zijn van hcg nog. *ma31 oktober nog n ovu test gedaan. Negatief (met wel n streepje) Wat dagen daarna slijm met spoortjes rood.. waarvan ik nog steeds dacht hoort er nog bij na curretage Maar bij t slijm geen link gelegd met ei.. *vr4 november was m'n kruidvat zwt nagenoeg negatief (raar om daar blij mee te zijn)'n tuurstreepje nog.. ovu test leek weer donkerder *zat5 november ovu test positief? *vandaag ovu test weer negatief? Ik hoop natuurlijk op m'n ei.. Of kan m'n ovu weer opgelopen zijn door hcg terwijl m'n zwt wel degelijk is afgelopen? Actionzwt is ook stuk minder gevoelig dan de KVtest.. sorry voor de puzzel! Heb ff wat feedback nodig ofzo.. vertrouw m'n lijf nog niet weer zo.. Hieronder de foto's van de 29e. Links boven zwt .. rechts ovu Onderste foto 31e ovu test
Bovenste foto zwt van 4e.. De onderste alle 3 ovu.. Van links naar rechts 4e, 5e en vandaag. Bedankt voor de moeite.. Heel verhaal
Misschien is het nog hcg wat in je lichaam zit en reageerd de ovutest er ook op? Dat lijkt mij de meest logische verklaring eigenlijk... Het is nog maar 3 weken na je curretage en je lichaam heeft tijd nodig... Ik wens je veel sterkte en hopelijk snel een mooie zwangerschap!