Ik kan mn eigen ogen niet geloven!?! Is het echt zo?? Mn man zegt: huh? Serieus? Maar is dit niet te vaag dan? Sorry hoor we zitten hier met een overload aan emoties en voel me euforisch van binnen, maar wil nog zo voorzichtig zijn..
Gefeliciteerd met jullie prachtige test! Ik zou morgen (of nu, als je hem al in huis hebt), lekker een Clear Blue digital doen, dat maakt het vaak wat echter dan abstracte streepjes
Hartstikke positief! Gefeliciteerd, wat een bekroning na de afgelopen jaren. Wees maar lekker euforisch!
Dank jullie wel allemaal!! Ik ga idd nog even een CB digitaal halen, dat is de mooiste ja! En morgen het ziekenhuis bellen Pff.. ik had het nooit gedacht.. na 4 jaar ziekenhuis. 5x iui en 5 terugplaatsingen binnen ifv/icsi. Dit was de 5e tp (vers) in de laatste poging. En gek genoeg ben ik nog nooit zo rustig tijdens te behandeling geweest als nu. Vreemd, maar heerlijk natuurlijk
Zeker positief! En cb test zeker doen! Dat zijn idd echt de magische letters waar je zó lang op gewacht hebt! Gefeliciteerd