hi allemaal, Ik heb een gezonde zoon van 3. Van hem was ik vrij snel zwanger en had met 28 dagen een hele dikke streep op de test. Nu heb ik reeds twee miskramen gehad. Inmiddels heb ik weer een lichte streep op zwangerschapstesten van zowel Kruidvat als Z&K. Het zijn duidelijk strepen, maar knallen er niet uit. Nu maak ik me weer zo druk, aangezien ik de eerste keer wel meteen een hele dikke streep had drie jaar geleden. Moet ik met zorgen maken? Of is het normaal dat de ene zwangerschap zo anders HCG op bouwt dan de andere? Heb inmiddels al 5 testen gedaan in 4 dagen en wordt er helemaal gaar van. Kan uren op dit forum rondstruinen. Zo zonde van je tijd, maar kan het niet laten. Herkenbaar? Groetjes
Wat naar van je twee miskramen is dat al lang geleden? Worden de streepjes de afgelopen dagen steeds donkerder? En ja het kan per zwangerschap enorm verschillen hoe snel /hoog je hcg oploopt, zo kan je ei bijvoorbeeld dit keer een paar dagen later zijn ingenesteld waardoor je ook pas later positief test. Ik hoop voor je dat het goed zit!!
Dank je! Eerste miskraam was in november en in februari de tweede. Dus op zich word ik vrij makkelijk zwanger. Dat is heel fijn. Alleen, ja je hebt er niet zoveel aan als het niet blijft zitten.... De streepjes lijken een heel klein beetje donkerder te worden, maar niet enorm. En ik weet vrij goed wanneer m'n ovulatie is, maar inderdaad niet aan gedacht dat het een paar dagen later kan zijn ingenesteld. Hopen maar dat dat het is.... Jij bent 9 weken dus? Dat klinkt heeel fijn!!
Ja ik was er dit keer ook van overtuigd dat ik precies wist hoe ver ik was, maar toch een paar dagen teruggezet bij de echo, blijkbaar had m'n ei zich heel laat ingenesteld. En ik herken het internet afspeuren en veel testen, het is echt heel moeilijk om vertrouwen te hebben, ik heb het nog steeds niet, hoop dat dat na het eerste trimester komt. Het voelde dit keer wel meteen anders Als de streepjes over een paar dagen niet ietsje donkerder worden misschien even langs de huisarts om hcg een paar dagen te checken via bloedtest? En ik weet niet met welk merk je test, maar ik had dit keer eerder en donkerdere streepjes met de action test, en pas een paar dagen later een heel licht streepje op de kruidvat test. Tot die tijd is een streepje een streepje en dus zwanger ! Duimen maar.