Ongepland en ik voel me zwanger.. Supernerveus. 4 dagen voor NOD (ong?). Wat denken jullie dames?? Ik denk dat ik gek word!!
Ik vind Het een mooi plusje hoor zo zag die er bij mij 2 dagen voor nod uit.. Ik heb hem toen gesloopt en zag je duidelijk 2 verticale streepjes.. Voorzichtig gefeliciteerd.. En over 2 dagen nog eens testen maar dan met kv 2 v 5
Ja ik denk ook dat deze positief is, of het in ieder geval wordt. Ongepland, hoe sta je erin als het zo zou zijn dan?
Woowww deze reacties had ik helemaal niet verwacht. Ik heb er helemaal niet over nagedacht en voelde opeens mn borsten en tsja, toen dacht ik.. Hier klopt iets niet.. Kan dit ook gebeuren bv na 10 minuten ofzo? Want er staat dat ie na 10 min niet meer geldig is.. Ik vind elke zwangerschap een wonder.. Maar ik weet niet of ik dit al wel wil weten.. Zo'n shock!!!
Ik zie ook een streep maar ik feliciteer je nog niet.... Is dit kv early test? Ik kreeg die namelijk ook 4 dagen voor nod en werd steeds donkerder naar mate de minuten voorbij gingen... Dus als bovenstaande bij jou ook zo is zou ik even een andere test doen dus niet de early maar kv 2v5 of action ofzo.
Ik zou morgen even een doosje 2v5 halen van het kruidvat... en opnieuw testen. Ik zie het streepje goed. Maar ik ben niet zo van de blauwe testen. roze is duidelijker. .
Bedankt allemaal voor jullie reacties hoor. Ik zal morgen even die kv 2 v 5 halen!! En morgenochtend nog eentje van deze doen.
Ja, ik heb voor het eerst sinds 4 jaar een nieuwe vriend, we zijn verliefd maar het is nog niet zo lang allemaal en wonen ook niet samen e.d. Heb op zich wel vertrouwen in ons als stel.. Dit zou alleen wel erg vroeg zijn...! Ik durf het niet echt te denken.. Maar iedereen hier zegt posi.. Dat had ik niet echt verwacht.
Hallo dames, zouden jullie een kritische kijk willen doen op 2 testen van mij? 1 van kv en 1 van action.