Hoi dames wie kijkt er mee? Testje net gedaan. Zondag waarschijnlijk mijn nod, dus nog vroeg. Het streepje is roze, ik zag wel iets binnen 5 min. Maar ik hoor steeds meer slechte verhalen over de kv2v5 testen dus ik denk ik gooi hem hier neer. Durf hem nog niet voor positief aan te zien Maandag had ik nog een witte test. Zou deze een indroogstreepje kunnen zijn?
ik ben absoluut geen goede tuurder en zie hem erg duidelijk staan. Morgen of overmorgen met ochtend urine.. ik ben geen testjes expert maar ik denk ik je wel voorzichtig durf te feliciteren!
Ik heb er geen slechte ervaringen mee hoor En dat hij maandag nog negatief was hoeft niks te betekenen hoor hcg verdubbeld elke 48 tot 72 uur.. ik hoef helemaal nier te turen en als hij der binnen 5 min stond zeg ik toch voorzichtig gefeliciteerd!!
Ook geen slechte ervaring mee en als t een indroger was.. dan was hij mij mij wit.. dus best grote kans dat je morgen een duidelijker streep heb
Oww... vind het zo spannend! Hij komt nog niet aan hoor. En het is sowieso maar even afwachten tot mijn NOD. Ik ga denk ik vrijdagochtend weer testen, mits ik niet opeens ongesteld word en zin heb om morgen naar de stad te gaan .
Bij mij kv2v5 is dit n indroger volgens veel mensen na uploaden niet veel van over, int echt lijkt die veel op jou foto Ik ben nu overtijd of Me menstruatie was 1 dag en heb k me ei nog niet eens hihi hopelijk is die van jou positief en loopt hij mooi op Voorzichtig gefeliciteerd! Liefs
Hey Mila, ik ben benieuwd wat hij bij jouw gaat doen. In het echt is ie van mij wel wat net donkerder dan op de foto.
Ja ik ook, bij mij is hij ook int echt donkerder en heeeeeel licht roze maar neigt meer na grijzig Maar bij eerdere testen nog niet zon dikke streep gehad als nu Dat waren echt Omo witte testen Ik ben benieuwd bij jou Hou je me op de hoogte?
Ik vind dit er toch positief uit zien hoor begon bij mij ook zo.je ziet het op de foto zelfs haast niet haha...spannend hoop dat hij mooi oploopt!