Hij is wel erg duidelijk voor een "valse", dus lijkt me echt wel positief! Hopelijk morgen ochtend een duidelijkere streep!
Toen ik zwanger was bleven mijn kruidvat testen binnen de 5 min ook wit, maar was toch wel echt zwanger! Denk dat je gewoon zwanger bent!
Vanochtend weer een test gedaan met ochtendurine. Deze bleef helaas wit... Voel me zwanger en dat in combinatie met de test van gisteren maakt het zo lastig... Vanochtend een afspraak bij de gyn. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen.
Wat raar, lijkt toch echt mooi rose. Ben benieuwd wat de gyn zegt. Ik hoop dat je toch een mooie echo krijgt, mijn duimen draaien door! Laat je iets weten?
Ze kunnen alleen zien volgens mij of je baarmoederslijmvlies dik is en dat zou een begin van een zwangerschap kunnennzijn, maar eerlijk gezegd weet ik niet of het er ook zo uitziet als je ongesteld moet worden. Heel veel succes was overigens toch wel echt een duidelijke roze streep. Succes duimerdeduim
ik heb nog nooit indroogstreepjes gehad die niet positief waren.... of de streep stond er met de 5 minuten of hij kwam helemaal niet.... ik hoop voor je dat het positief is!! EDIT na verder lezen: succes verder meis!!