Ik weet het ff niet meer😁 sinds mijn eisprong verlies ik af en aan donkerrood en bruin bloed soms een hele sliert soms maar een stipje in me maandverband,soms een dag of 2 niks. Heb dit in een cyclus nog nooit gehad en aangezien me borsten wat gespannen voelde en ik iets misselijk was en er zelfs klinkt stom als ik in me tepel knijp vocht/melk uit komt😳 heb mijn dochter van 10 maand helaas maar 3 dagen bv kunnen geven en kwam ook niks meer uit maar ik dacht laat ik maar een test doen aangezien ik me ook zo voelde bij mijn dochter en vanochtend kwam er al vrij snel een streep opde kV test 2v5 was eerst geschrokken en moest het even verwerken het is meer dan welkom hoor😄dolblij nu😃maar zit nu 2 dagen voor nod en heb gisteren 1 glas cola Malibu op kan dit de test beïnvloed hebben?. En vind dat bloed zo vreemd herkenbaar voor iemand? Zoveel kan toch geen innestelings bloeding zijn?
Voor zover ik weet kan alleen medicatie een test beinvloeden. En geen alcohol zeg maar; door 1 glas cola malibu lijkt me sterk dat je positief test terwijl je niet zwanger kan zijn. Mag ik je feliciteren???
Het zou kunnen dat je zwanger bent, heb je een foto van de test? Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! De malibu cola lijkt me niet van invloed op de test hoor.. Anders gewoon nog even een testje wagen. Je hoort het wel vaker dat dames ondanks een zwangerschap toch wat bloedverlies hebben.. Hopelijk mag ik je feliciteren!
Hier de foto😃 Dankje ja me mag me feliciteren hoor😃 alleen ben erg onzeker ook over het feit dat ik dus al ff wat bloed verlies en blijf verliezen, gelukkig wel donker en geen vers dat stelt me enigszins gerust! Maar zit ook nog wel 2 dagen voor nod! Morgen anders nog maar keer met ochtend urine testen😊
Nu je test te hebben gezien, feliciteer ik je. Zal voor je duimen dat die bloeding bij de innestelling hoort.
Dank je wel meiden, hoop het ook! Hopelijk blijft het goed gaan en word ik dinsdag niet alsnog ongesteld😁.. Morgen nog maar eens een restje wagen of dinsdag op me nod om te zien of die donkerder word😊
Gefeliciteerd das een mooie positieve test ik heb bij mijn vorige twee zwangerschappen ook gebloed (oud) in het begin tot aan een week of 7 en heb twee gezonde jongens op de wereld gezet. Succes ik hoop dat t bij jou ook goed blijft gaan!
Dankje fijn dat er ook herkenning is had bij mijn vorige zwangerschap ook wat oud bloed verlies maar dat was maar 3 dagen, nu al vanaf mijn eisprong af en aan...
Deze is inderdaad positief. Het blijft afwachten maar donker bloed is vaak oud bloed. Zolang je geen helder rood verliest met krampen zou ik positief blijven. Gefeliciteerd!
Hoi hoi! Ik ben nu 10 weken zwanger en heb al sinds het begin van de zwangerschap bruinverlies en tot nu toe is alles goed met ons kleintje en heb er ook alle vertrouwen in. Dus je hoeft je geen zorgen te maken, zolang het geen helderrood bloed is. Gefeliciteerd trouwens!
hahaha de test is niet positief door een glaasje Malibu/cola.. haha jij bent gewoon dik zwanger meis gefeliciteerd
Dankje voor de herkenning en toch de hoop dat het allemaal goed zit😊linsyVH Thanx soeee😃 En dankje steph88 haha nee ik weet het maar je gaat het internet weer afstruimen en las wel vaak dat door alcohol je test vals postief ofzo kon zijn 😁 maar morgen voor de zekerheid nog maar een test het voelt nog steeds heel onwerkelijk😇😄
Heey, ja ik heb nog getest vanmorgen😃 Hijs al iets duidelijker als gisteren dus geeft me goede moed ondanks dat morgen me nod is😁😊 Is nog wel dat we vol ongeloof zitten aangezien onze dochter ook even geduurd had☺️ Maar denk dat we er toch echt wel van uit kunnen gaan dat ik zwager ben van ons tweede wonder😃
Oh hij heeft de foto niet gepakt, hopelijk nu wel😊 Bovenste van vandaag de onderste van gisteren.