Hi dames, ik moet nieuwe testen inslagen en vroeg me af welke van de 2 jullie zouden aanraden en wat zijn jullie ervaringen? Aangezien ik tegenwoordig steeds indrogers en voorgedrukte lijntje heb op de kv 2v5 wil ik deze liever niet meer gebruiken. Extra vraagje, bestaat er ook een app om een temperatuur kaartje te maken, welke vinden jullie handig?
Handige app: Fertility friend. Qua test heb ik ook wel vernomen dat die telano vaak voorgedrukte streepjes laten zien. Van de sensitest weet ik minder. Ik denk eigenlijk dat veel testen wel voorgedrukte streepjes kunnen laten zien, dus wat dat betreft kan je met welke test dan ook beter later testen
Bedankt voor de app! ja ik vind de Kruidvat echt een beetje te opvallende streepjes geven, ze maken me echt onzeker (zie foto’s) ik kan ze ook al zien binnen afleestijd en ze doen me dan enorm twijfelen.
Telano zou ik niet doen. Zijn helemaal niet zo gevoelig en lopen zo traag op dat het je onzeker maakt.
Telano is ruk.. ja, leuk als je kunt wachten tot nod om te kijken of je zwanger bent en daarna wat anders gebruiken.
Sensitest gaf mij net zulke indrogers dan de kv De ovulatietest van sensitest is wel goed trouwens. Maar de zwangerschapstesten zijn bagger.
Fertility Friend als app voor je temperatuur en Premom om je ovulatietesten in te zetten. Ik heb Telanon ook weleens gebruikt maar zijn rottesten. Geven heel vaak een heel vaag lijntje en lopen ook nog eens tergend langzaam op/door. Leuk dat ze zo goedkoop zijn, maar het werkt niet. De sensitest en dan de vroege midstreams zijn wel heel fijn, niet de dipsticks, dat zijn ook rottesten. De vroege van Etos/DA zijn ook fijn.
Hier ook geen Telano meer voor mij. Lopen heel langzaam door en een aantal keer een vaag streepje gehad en dan bij andere tests weer helemaal niks.
Hier sensitest dipstick. Nog nooit een vals positieve test gehad. Toen er een licht streepje op stond was het ook echt positief. Ik hou me voor dat als ik de tesr in bepaalde hoeken moet draaien en in bepaald licht moet houden om een streepje te zien, dat het dan wellicht negafief is.