Heb je de test van vandaag met dezelfde urine gedaan als gisteren (dus bijv allebei 1e urine)? Dat kan al verschil geven. Daarbij verdubbelt hcg ongeveer per 48u, dus in 1 dag hoeft er nog niet veel oploop te zijn. Morgen dezelfde merk test doen met dezelfde urine als van gister. Dan de foto die je gister hebt gemaakt toen de test nog nat vergelijken met de test van morgen als die nog nat is.
Thanks! Nee niet hetzelfde moment! Ik merk dat de test met tweede urine dikker (of minder dun ) zijn Morgen nieuwe poging!!
De clearblue test en de kruidvat test is positief. Je hebt de afspraak met de gynaecoloog om dan te bellen. Dan hoeven wij toch niet voor dokter te spelen door te zeggen of het wel of niet hoopgevend is? Niemand van ons kan je zekerheid geven. Een een positieve test is geen garantie dat alles goed gaat. Maar wel de afspraak met je gyn om dan te bellen. Kan ook goed gaan he, heel veel succes!
Klopt! Je hebt gelijk! Ik ga bellen, inmers deze test is positief en bellen is dan de afspraak! Dank voor je duidelijke woorden
Ik denk dat je je eisprong later hebt gehad dan dat je zelf denkt dus nu zo’n 11 dpo. Dan heb je een mooie test. Bellen naar de gynaecoloog dus en morgen nog weer een testje doen
Dit was de test vanmorgen: Zien jullie oploop? Lastig te zien he? Volgens mijn berekening was gisteren nod.
oh nee, ik zie hele mooie oploop. Ik vind deze test ook veel mooier dan die andere 2. Waren dat nog oudere ofzo? Die zijn zo geel en deze is mooi wit.
Ja ik zie zeker oploop. Wel zit je nu nog niet op 14 dpo maar minder dus de streep is heel netjes voor je termijn.