Ik dacht ga 1 zwtest bijhouden om dan te gaan testen na week 8 om te kijken of hetgeen men soms verkondigd ook klopt dat hoe later je test je zwtest lichter is dan in't begin van de zwangerschap. Om een idee te geven deze test is van in't begin Bekijk bijlage 328848
Het kan ook natuurlijk liggen aan hoe geconcentreerd je urine is. De piek van HCG zit rond de 10 wk en wordt daarna idd minder hoog. Vandaar dat MvM ook maar tot 16wk is Zie grafiekje: http://www.ovulatie-berekenen.com/wp-content/uploads/2012/02/hcg-grafiek.gif
Ik denk niet dat het om een piek gaat qua HCG maar het HCG gehalte zit wel ver boven dan dat deze testen aan kunnen. Ik zou nu vet in de stress zijn dus maar goed dat ik niet meer test haha! Moet je tegen kunnen..
Ik had gelezen dat je testen lichter kunnen worden omdat er zoveel HCG in je urine zit, dat die testen het niet goed kunnen verwerken. Denk dat je je er niet druk over hoeft te maken.
Ik testte met 18 weken nog positief. Was er benieuwd na omdat ze zeggen dat het dan el ongeveer uit je lichaam is....niet dus.
Ik begreep dat je de hele zwangerschap hcg aanmaakt, toch? Alleen is het na 16 welen niet meer de moeite waard om uit je lichaam te halen (mvm) Maar misschien zit ik er wel helemaal naast...?