Ik heb het al paar keer hier en daar gevraagd en ook wel antwoorden gekregen. Maar ik ben nog steeds zo onzeker. Maandag begon bij mij waterig rekbaar slijm. Dinsdag en woensdag echt slakken slijm zeg maar. En baarmoeder wat open. Nu is mijn afscheiding crème wit baarmoeder dicht. Maar heb nu ovutesten van sensitest gebruikt maar geen knaller op die dagen. Woensdag was de duidelijkste. Daarna lopen ze weer af. Ben niet trouw met temperaturen dat kan ik niet maar weet dat mijn normale temp rond 36.6 ligt of 36.7 maar nooit echt hoger tenzij er een griepje op de loer ligt. Vanmorgen was mijn temp 37. Wat denken jullie ervan zal de donkerste test toch mijn piek geweest zijn. Mijn banner klopt niet omdat ik een cyclus tussen 27 en 30 dagen kan hebben.
Ze lijken allemaal wel vaag zichtbaar? Maar inderdaad geen 1 die donker genoeg is om een piek te kunnen zijn. Lastig! Nog maar even doorgaan dan inderdaad.
Ik vind die testen van sensitest echt rotdingen. Kreeg nooit een mooie knaller. Ik gebruik nu die van zwanger en kids en daarbij wel.