Hoi meiden, Het is al een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest... Gezien onze voorgeschiedenis zijn we nooit aan de pil gegaan maar nu had ik zo een raar gevoel en dacht ik een week overtijd te zijn dus daarstraks er maar eens een testje tegenaan gegooid... Heb er eentje van kruitvat gehaald en binnen de 10 seconden stond er een plus... Ik lees wel veel negatieve verhalen over deze testen dus zou het kunnen dat ik toch niet zwanger zou zijn? Groetjes, Marisha
Uhm bij een vage lijn zou ik mijn twijfels hebben gehad maar dit is toch echt wel heellllll erg duidelijk! Ik zeg van harte gefeliciteerd 😊 en anders de digitale clear blue even proberen dan weet je het gewoon zeker
volgens mij is deze hartstikke positief. De streep die is namelijk net zo blauw en dik als de controlestreep
Als deze vals positief is eet ik mijn schoen op haha. Een vaag lijntje kan twijfel oproepen, maar deze is wel heel duidelijk!
Mijn man wil dat ik zo meteen toch nog even een clearblue doe om zeker te zijn... het is maar dat ik helemaal geen symptomen heb dat ik wel een beetje twijfel... en na 5,5 jaar ga je niet meer aan zoiets gaan denken
Net een halve fles water achterover geslagen en opnieuw getest... Denk dat het ik het toch maar zal gaan geloven nu
Hele duidelijke test. Gefeliciteerd. Mijn eerste test was er ook zo 1 en die was positief, maar niet zo knal. Dag later CB digitaal gedaan en die gaf ook zwanger aan.
Wauw duidelijker kan haast niet!! Ook wel fijn om eens een duidelijke test te zien i.p.v. altijd de tuurstreepjes die hier voorbij komen! Gefeliciteerd!!
Ik moet wel een beetje turen hoor . Haha, nee deze zijn echt enorm positief. Van harte gefeliciteerd! Ga er lekker van genieten.