Cb Digitale test vraag

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jannieke, Oct 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    Afgelopen maandag 2-3 op cb digitaal.
    Vandaag nig steeds 2-3 (zou 4+5 zijn)

Nu heb ik ze opengebroken dat de batterijen toch plat gaan van die teste .
    Wat zie ik nu ... Het 2de streepje vd test van vandaag is lichter ...
    Normaal? Zorgen maken? Niet goed?

😔😔😔

Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

Links maandag, rechts vandaag

Attached Files:

2. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    Boven dus maandag
    Onder vandaag

3. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

Jul 7, 2015
    1,522
    1
    38
    Ik ben nu 5 we en 6 dagen en hij gaf eergister pas 3 plus aan.(misschien iets eerder)
    Geen idee hoe het werkt als je hem open maakt,daar kun je niet echt vanuit gaan volgens mij.

4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    4,149
    154
    63
    Ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen, heb net getest met digitale en nog steeds staat er 1-2

Ik ga me niet ongerust maken, ik wacht gewoon af.. Ook al ben wordt ik een beetje bang..

5. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

Jul 5, 2014
    1,420
    0
    36
    Je mag volgens mij bij deze testen niet naar de streepjes kijken.. Over een paar dagen nog eens testen.

6. Doncky

Doncky Actief lid

Sep 14, 2015
    299
    1
    16
    Ik had hem ook open gebroken nadat er na een week nog steeds 1-2 stondm bij mij was ook streepje lichter. Had gelezen op internet wat de streepjes betekenen als je ze openbreekt.

Ik zou me er alleen niet aan vasthouden en niet druk maken.
    Misschien over paar dagen nog eens proberen.
    Streepjes aflezen blijft lastig en kan je alleen maar onzeker maken voor niks.

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Die testen mag je niet openbreken.
    De streepjes op die testen zeggen niks.

Niet meer testen meid.
    Meer zwanger kan je niet worden ;)
    Gefeliciteerd!

8. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,393
    1,173
    113
    Dit dus! Vlgs mij staat het er ook op! Die streepjes zeggen niks!

9. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    voor iedere weergegeven aantal weken is er een bepaalde hoeveelheid hormonen nodig. kans is groot dat je bij de eerste 2-3 wk net voldoende had om dit aan te geven en dat je nu op de rand zit van 2-3/3+ ... maak je nog geen zorgen. wellicht over een paar dagen alsnog 3+ en vergeet niet dat niet iedereen even snel dezelfde hoeveelheid hormonen aanmaakt... 1ding is zeker je bent hartstikke zwanger dus lekker genieten! gefeliciteerd :)

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Deze testen zijn niet om open te maken. je mag niet naar die streepjes kijken.
    Het blijven indicatoren testen. Afhankelijk van hoe snel je hcg maakt krijg je een 3+
    Ik snap alleen niet waarom je nu denkt dat ie 4+ 5 moet aangeven ( doen deze testen nl niet)
    Deze testen reken niet vanaf cd 1

11. Marlau

Marlau Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    1,972
    1,191
    113
    Lastig dit. Je mag ze inderdaad niet openbreken, maar ik heb ooit al eens een tijdje gegoogled en de streepjes schijnen wel wat te zeggen. Het tweede streepje wordt donkerder. Maar je vergelijkt nu een test van vandaag met een test van maandag. Die van maandag is veel meer ingedroogd.

In principe is je uitslag ook helemaal niet verkeerd natuurlijk 2-3. Dat is precies de duur van je zwangerschap.

Dit is ook precies de reden dat ik deze keer geen digitale heb gedaan. Ik ben ook iemand die ze gaat openbreken en alsnog streepjes gaat vergelijken. Hoe moeilijk ook, je kan alleen maar afwachten. Het zit goed of het zit niet goed en alle testen van de wereld maakt dat niet anders. Al snap ik je heel erg goed.

12. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    Ik bedoel dat ik 4weken + 5dagen zwanger ben!
    Ik weet ook wel dat hij niet hoger gaat dan 3+
    Hihi

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    in theorie zou ik zeggen dat je pas vanaf 5 weken zwangerschap een 3+ krijgt. Je krijgt immers 2 weken cadeau. En dan is het ook nogeens afhankelijk van de snelheid waarmee je HCG stijgt wat per persoon verschillend is. Ik zou dus zeggen voor je termijn dat je prima zit met je cb test, maar snap ook dat als je paar dagen verder bent en dezelfde uitslag krijgt je dit ongerust maakt.

14. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0
    Ja maar als ik dan bereken is het niet gek.
    Hcg verdubbeld iedere 48u
    Maandag 411 ( bloedname gehad) dan zou het
    Woensdag 822 moeten zijn
    Vrijdac 1644 ( dus kan 2-3wel )
    En zondag 3288

3+ geeft hij pas aan vanaf 2000hcg ?

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    dan klopt 2-3 toch

16. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Ik zou ze niet uit elkaar halen, als je wil kijken of ze oplopen zou ik "streepjes" testen halen.

17. JayLove

JayLove Actief lid

Aug 23, 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff dat ding heeft bij mij nooit 3+ aangegeven en dat was ook gelijk de reden dat ik me hier heb aangemeld en er een vraag over heb gesteld haha was best wel in paniek dacht al helemaal dat het niet goed was... Ik bleef op 2-3 terwijl mijn hcg blijkbaar toch heel hoog was want de plus testen van cb liepen heel goed op en knalde zowaar van het schermpje af. Ik test dan ook nooit meer met cb digital met 'indicatie', haha..

Ik heb trouwens de professionele handleiding van clear blue digital doorgebladerd voor de hcg waardes van 2-3 en 3+, ik ga de link even voor je opzoeken. Zit nogal een marge tussen schijnt t

18. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Je mag de testen niet openbreken. Nou ja mag wel( maar de streepjes mag je niet aflezen.

19. Jannieke

Jannieke Bekend lid

Dec 28, 2006
    532
    0
    0

Share This Page