Oke, ik had natuurlijk meteen een foto moeten nemen, want nu is de 2e streep amper meer te zien... (net foto genomen, test is van vanmorgen vroeg) maar misschien dat jullie hem ook nog heel vaag zien... Morgen of misschien vannavond maar nog een keertje proberen. K heb toch 10 dipsticks voor 6 euro ofzo
laatste menstruatie was 20 januari, 27 jan gemeenschap gehad (leek mij te vroeg voor zwangerschap trouwens) 28 en 30 januari positieve test met de persona voor mijn ovulatie bij het aflezen van het teststaafje (ook erg vroeg vond ik, maar vooruit, dan kan je dus idd raak geschoten hebben ). Mijn nod berekenen is nog lastig... Ik ben 31-10-2012 bevallen en door de borstvoeding ben ik nog maar 5x ongesteld geweest. op 4 juli, daarna 1x na 88 dagen, 1x na 53 dagen en 2x na 29 dagen. uitgaande van de mogelijke ovulatiedag zou mijn cyclus nu korter moeten zijn en zou ik nu ongeveer mijn nod moeten hebben. anders uitgaande van 29 dagen zou t dinsdag zijn.
ooh lastig is dat (wisselende cyclus door bv) ps loopt je productie nog niet terug, dat wil wel eens gebeuren als je zwanger bent of de smaak veranderd (dus je kindje kan ineens minder willen).. Ik zou zeggen doortesten dan maar? morg weer ff n testje doen..spannend is het wel!
geen idee of mijn productie terug loopt, de kleine heeft sinds dinsdag de waterpokken dus die is de afgelopen dagen weer lekker gaan clusteren... Onhandig trouwens, want die pokken kunnen ook nog roet in t eten gooien :S
hihihi, ik wordt helemaal vrolijk van de reacties!!! En ik zie bij andere topics dat er met regelmaat in de middag/avond betere test resultaten zijn dan in de ochtend. Terwijl ik dacht dat t in de ochtend altijd t beste zou zijn... En op de tests zelf staat dat ze op ieder moment genomen kunnen worden... Dus strakjes als ik thuis kom van mijn werk nog maar een keer testen... Voor ons eerste zoontje zijn we heel erg lang bezig geweest (6x IUI & 2x IVF) voor dat we een eerste positieve test in handen hadden. Dat was op 14-02-2012... Dus de 2e positieve test zonder zienkenhuis erbij en dan ook weer op 14 februari zou natuurlijk super mooi zijn! Bijna te mooi om waar te zijn... Maar wie weet... Ik durfde het dus vanmorgen nog niet tegen mijn man te zeggen eigenlijk. Wil ook geen valse hoop geven natuurlijk. Dus hopelijk is straks de test een stuk duidelijker, dan heb ik toch een heel bijzonder kado voor hem
Helaas... Nu net gaf hij helemaal geen streep... Nou ja, de controle streep dus. Toch nog eens met ochtend urine proberen...
Ik zie het streepje ook hoor! Ik denk dat je urine nu gewoon niet geconcentreerd genoeg was. Ik ga duimen!!