hallo, ik ben sinds 2 maanden gestopt met de pil ivm kinderwens.1e menstruatie was die na het einde van de strip. de volgende menstratie begon op 13 maart. Sinds 2 weken heb ik tamelijke hoofdpijn , ben ik erg moe, en heb ik stekende buikpijn links zo'n 3 vingers boven mijn linker lies. Nu ben ik op de 34e dag van mijn laatste menstruatie en heb ik getest. het rechtse streepje toont dat de test gelukt is, maar het plusje is verticaal een duidelijker streepje dan horizontaal. Wat is wijsheid? Nogmaals testen over een week of eens richting huisarts? Thnx!
Hallo zeg, wat een prachtige test!! Ik zeg zwanger en gefeliciteerd!! Geniet er maar lekker van meid!
Dat het streepje niet even duidelijk is, is niet erg. Maar hij is net zo dik dus overduidelijk positief! Gefeliciteerd!
Nou thnx lady's, dan de onzekerheid maar aan de kant zetten en hopen dat die pijnlijke steken en hoofdpijn snel minder worden.
heeyheey zeker weten zwanger deze test heb ik ook gedaan en ook een duidelijke + in beeld haha geniet ervan!!