Ik zie hem ook! ( na de truc van Shadixx ). Maar ik denk ook posi hoor! Anders haal je cb test, paar uurtjes niet plassen en dan doen
Shaddixxx, ja dat zie ik ook maar heb er niet zo een goed gevoel bij.. in het echt is die nu ook weer een stuk lichter geworden nadat ik het water erdoorheen heb laten lopen..
Ja maar als die positief zou zijn zou die nu toch in het echt niet bijna weg zijn.. doe over twee dagen nog wel x test.. die digitale kan toch nog niet??? xx
Neeeejjj heemaaal niet haha! Kom je daar nou bij Maar kzou t wel weten hihi zsm nog een test te pakken krijgen
Ik zie ook een streep! Kruidvat heeft nooit indrooglijntjes hoor. Maar ik vind het wel spannend zo'n licht lijntje... kan alle kanten nog op, hopelijk de goede!! Succes met wachten testen!
Haha zou wel willen maar kan de deur niet uit! Mannetje slaapt eindelijk haha.. Zal toch nog ff moeten wachten vanavond ff met manlief over hebben die wilt nog geen tweede maar ik hoop stiekem dat het raak is ik wil zoooo graag!! Xxx
Uhhh grove vraag misschien, maar als je nu zwanger blijkt te zijn en je man niet wil? Beetje mosterd na de maaltijd?! Ik hoop voor jou dat je zwanger bent en voor jullie kindje dat je man er dan ook blij mee is.
Oo begrijp me niet verkeerd dan zou die het super leuk vinden hoor! Heeft die net ook gezegd maar hij wil zelf nog niet de stap zetten om er echt voor te gaan om praktische redenen.. Maar mocht het wel raak zijn vind die het helemaal super hoor xx
ben benieuwd naar je test van morgen!! In t licht lijkt het idd een mooi roze streepje. Indrogers bestaan wel, heb ik eergister ook gehad, maar indrogers zijn niet roze...
Zo heb ik er ook 3 achter elkaar gehad en het waren helaas allemaal indrogers bij mij. Geen kv testen meer voor mij!
Ja dat is jammer als je zo teleurgesteld wordt door een test. Ik heb echt altijd omo witte testen van Kruidvat (ik heb er echt ruim 50 gedaan). Bij de laatste had ik bij DPO 14 ook een vage roze streep, maar wel zichtbaar. Op 17 DPO een goede donkere streep. Helaas fout afgelopen. Kruidvat test heel snel positief, dus ik denk altijd maar dat er wel iets gaande is geweest. Maar of je dat dan ook wil weten..