Nee heb nog niet getest dames.. En heb met me man over gehad en mocht het raak zijn dan vind die het super leuk dus dt is wel fijn! Zo niet wilt die er over een paar maanden echt voor gaan.. Dus wel leuk allemaal eerst dit maar afwachten.. Ben er nog niet aan toegekomen om test te halen jammer genoeg!! Xx
Heb me man overgehaald die gaat nu kruidvat testen gehaald.. Ik denk dat ik uitstel omdat ik bang ben dat het negatief is.. Stom i know maar goed denk dat beste is om dan mogenochtend te doen?? Xx
Nou niks te zien hoor op de test! Binnen de afleestijd.. Balen doe morgenochtend nog test met ochtendurine en is die ook negatief dan weet ik t 100% zeker
Heb inmiddels een goed gesprek gehad met me Man en als het idd niet raak is wat ik ook denk gaan we serieus voor een brusje als Dani een jaar is
En? Was die vanmorgen ook negatief? Nou, dan zal het waarschijnlijk toch een indrooglijntje zijn geweest.. Maar wel 1-tje die het startsein voor een brusje heeft gegeven. heel veel succes verder!!
Jaa inderdaad daardoor hebben we wel een heel goed gesprek ghad en stop ik as maandag met de pil dan veilig tot dani een jaar is en dan gaan we er voor! Was altyd heel tevreden over de kv testen maar nu heb ik toch me twijfels gekregen.. Xx