Mijn buufje heeft een k2v5 gedaan... Nu was de test positief! Maar niet binnen de tijd...zijn er meiden die bekent zijn met indroogstreepjes? Liefs
Heb je een foto? Hoe duidelijk is het 2e streepje, is die echt roze? Hoelang buiten tijd duurde het voordat het 2e streepje kwam? Wanneer was/is haar NOD?
Hmmm als je het zo zegt dan lijkt het niet op een indroogstreepje. Ik heb trouwens nooit indroog streepjes gehad. Ze bleven of gewoon wit (ook na paar dagen) of er stond een streepje. Hoe langer ik zwanger was hoe eerder het streepje verscheen. De eerst test duurde dus het langst voordat het streepje verscheen maar het duurde geen kwartier, 6 minuten ofzo. Ik zou zeggen test morgen of overmorgen nog eens.
Ik ben helaas wel bekend met hele lichte indroogstreepjes van het kruidvat. Verscheen ook buiten de 5 minuten en was ook lichtroze. Zelfs mijn man, die echt kleurenblind is, zag het streepje ook. Was helaas echt niet zwanger. Ik wilde dat ze bij mij toen ook omo wit bleven. Ik heb er dus helaas niet zulke goede ervaringen mee. Ik ben blij met de CB met indicator. Zijn ook gevoelig, hebben maar 25 mlU nodig en geeft duidelijkheid. Geen getuur naar streepjes. Succes!
Hier ook een indroogstreepje gehad met de 2v5 van kruidvat. Weet niet hoe snel hij is gekomen, omdat ik pas 2 uur later de test weer zag. Hij is in elk geval buiten de afleestijd gekomen
hier plas ik ook altijd streepjes.. soms zie je ze al binnen de tijd,maar als de test droog word zie je het duidelijker.. lichtroze/grijzig. probeer het morgen ochtend nog eens..miss dan meer duidelijkheid.. en anders idd de cb digi.. werkt prima!