Hallo, Graag wil ik jullie mening over de kruidvat test. Zelf zie ik duidelijk een streepje, maar hij is heel moeilijk op de foto te krijgen. Maar nu vraag ik me af is dit een indroogstreepje of niet? 5 november was de eerste dag van mijn vorige menstruatie. Maar hoe lang mijn periode normaal is weet ik niet ivm met het stoppen van de pil. Ik heb ook nog een clearblue digital gedaan en die zei niet zwanger. Maar ik heb hier dus misschien nog veel te vroeg mee getest. (voor foto's kijk in mijn fotoalbum) alvast bedankt!
Ik zie wel een streep maar ik zou ff door blijven testen om te zien of hij duidelijker en donkerder wordt.
Ik ga je wel voorzichtig feliciteren. Mijn 1e test bij Dinand was ook zo! Test over een 2/3 dagen nog eens, als hij dan donkerder is kun je er vanuit gaan dat je zwanger bent!
Ik kon het toch niet laten om een gevoelige test van clearblue te doen!!! met als resultaat:::: ZWANGER
Proficiat meid die digitale CB is erg duur, maar er is geen twijfel mogelijk. Ik ben meer dan een week overtijd en test met de KV en andere goedkope testen nog altijd 'negatief' met CB heb ik al 2 maal positief getest..
gefeliciteerd hoor! En die van het kruidvat ziet er ook heel positief uit, anders zie je nog nieteens een tuurstreepje!