hallo ik heb al 2x een test gedaan waarbij ik zo streepje heb is dit nou gewoon een indrooglijntje ik denk t bijna wel ?ik ben 27 oktober gestopt met de pil e 29 oktober ontekkingsbloeding gehad en zit sindsdien te wachten op ongi nu a 77 dagen dit is de foto van de test Bekijk bijlage 121400 wil graag jullie mening wat jullie denken dat t is
mijn eerste test toen ik zwanger bleek te zijn, was precies zo Ik ken bij KV 2v5 GEEN indrooglijntjes....ik zou morgen even een nieuwe doen
t rare is alleen dat opt eind die niet helemaal recht door naar beneden loopt maar ietsie naar linksopeens dus bijna totbeneden recht en dan iets scheef moeilijk uit te leggen daarom twijfel ik ook heel irri haha
Het streepje wat ik zie, staat te veel naar links, dus helaas denk ik dat dit een indroger is. Over 2 daagjes nog eens proberen, als je zwanger bent, zou hij duidelijker te zien moeten zijn, succes!
Ik zeg ook dat het een indrooglijntje is.. Hij staat te veel naar de controle streep toe, en als jij zegt dat hij niet recht loop dan is dat ook een teken Ik hoop dat je toch snel een mooie test hebt hoor!!!
oei.. dit is een moeilijke.. ik zie wel iets.. maar ik weet niet wat.. mocht je niet zwanger zijn zou ik wel contact opnemen met je ha. want vanaf okt. is wel lang hoor.. zelfs voor ontpillen
het lijkt of de urine naderhand is doorgelopen en een soort vlekje/lijntje achterlaat. Heb het ook wel eens gehad. Hoop dat je alsnog snel een posi test hebt!
zo heb ik ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak gehad.. dit is in mijn ogen een overduidelijk indroger.. sorry.. streepje staat veel te ver naar links.. *edit.. komt een beetje bot over, maar zo bedoel ik t niet hoor... hoop natuurlijk dat je wel snel een mooie positieve test in handen hebt..*
Ik zie het ook. Hij loopt niet recht naar beneden, maar is onderaan wat krom. Ik concludeer hieruit dat dit niet een goede test is geweest. Ik zou over een paar dagen even opnieuw testen met ochtendurine.
ik zal morgen wel ff nieuwe halen bij het kv. Was eigenlijk voor de grap had er nog 1 liggen vandaar. maar we wachten rustig af