Heej dames, Nu lees ik dat de meesten aangeven dat de action test gevoeliger is. Maar mijn action testen zijn positiever dan de kv testen.. Ik ben al zon test muts met meerdere vmk's in het verleden. Iemand anders ook betere testen met action test dan de kv?
Mijn action test was ook veel duidelijker dan de kv test. maar naarmate de tijd vorderde kreeg ik ook knaltesten op de kv.
Ik heb met action altijd streepjes terwijl ik niet zwanger ben....heel vervelend. Ik koop ze dus niet meer...dikke vette indrogers krijg ik erop.
@panter ja dat hoorde ik ook, dat ze soms van water al positief werden?? Mijn test van vandaag is wel iets donkerder dan die van eergister.. Wil morgen weer de kv test gaan doen.
Kruidvat is gevoeliger. Deze geeft eerder streepjes. Maar action wordt sneller donkerder. Kruidvat worden nauwelijks nog knaltesten.
Beide testen hebben een gevoeligheid van 25 IU/ml. Waarom de ene soms duidelijker is dan de andere is een technisch verhaal, maar het zou dus nauwelijks uit moeten maken.
ik heb nog nooit een vals positieve action test gehad. de enige positieve die ik had, was toen ik ook daadwerkelijk zwanger was. verder nooit streepjes gehad als ik niet zwanger was.
Bij mij waren de kv testen een stuk duidelijker dan mijn action testen. Waar ik bij de action goed moest kijken had ik bij de kv testen al een duidelijk streepje. Ik heb ook wel eens valse streepjes gehad bij de action, ik vertrouw de action niet 100% en ga liever voor de kv testen, nooit een vals streepje mee gehad en geeft sneller positief aan bij mij.
Heb die van kruidvat nooit geprobeerd, wel die van action, vond ze lekker goedkoop. Heb met action nooit positief getest als ik niet zwanger was.
Ik heb gister met action getest, licht tuurstreepje. Vanochtend weer, iets duidelijker. Daarna een kv gehaald en getest....duidelijk streepje! Heb ze even onder elkaar gezet in een foto. Op dezelfde dag getest, boven action, onder kruidvat!
Ik vandaag getest met actiontesten ... Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Mijn Actiontest hierboven geplaatst. Hier kV test. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ik zie een licht streepje!! Spannend he!! Ik ga morgen weer een kv test doen hopelijk is die donkerder. 48 uur verder dan de andere kv!!
Afgelopen maandag heb ik 4 dgn voor NOD getest met een KV test en die was heel donker positief! Vorig jaar testte ik met een KV 4 dgn voor NOD en toen was die heel licht positief. Met action testen geen ervaring qua positief. Maar ik denk dat ze KV weer hebben verbeterd door vele klachten ofzo?