Kv test roze indroogstreep?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MirandaV, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden, Ik ben hier vorig jaar erg actief geweest omdat ik toen zwanger probeerde te worden en uiteindelijk gelukt en nu een heerlijk zoontje heb. Maar laatste dagen voel ik me zo raar alsof ik weer zwanger ben. Dus dacht nja doe f een test maar net na ik de test gedaan heb ben ik bezig geweest met me zoontje en er niet meeer aangedacht
    Tot ik ging kijken zag ik dit. Wat denken jullie indroger? Kan die wel roze zijn? Groetjes miranda

2. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Die is gewoon positief hoor! GEFELICITEERD !!!

(voor zover ik tenminste kan zien)

Ik zie echt een goed recht roze streepje.

Wanneer is je NOD, en weet je hoeveel DPO je bent??

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa die zie ik ook inderdaad maar ben bang dat het een indroger is omdat je dat vaak hoort, nja ik weet dus hemaal niks haha was gewoon aan de pil maar ben laatst heel ziek geweest en ook paar keer vergten dus we zijn er ook niet mee bezig ofzo maar had last van me buik vandaar de test mocht het wel zo zijn is het meeeeer dan welkom!!! Maar ik ben gewoon bang dat het een indroger is.... Xxxx

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    is de streep recht? kan het lastig zien, lijkt net of de urine gewoon niet goed is doorgelopen (krom streepje)
    Foto is iets onduidelijk door slechte belichting...mss even een nieuwe foto maken met overal hetzelfde licht. leg hem eens in de vensterbank.

5. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Oke ga ik doen plaats zo ff nieuwe foto naar mijn mening is de streep wel recht xx

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ga nu naar mn werk, zal vanavond de andere foto bekijken. Is de streep recht dan lijkt dat iig positief.

7. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Door t felle licht vind ik hem duidelijk dan in het echt
    Maar oke haha xx

8. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nou, over 2 daagjes even weer plassen of even morgen ochtend. Mijn testen begonnen ook zo, dus goede kans. ;)

9. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad over twee dagen weer proberen.. Al heb ik er geen goed gevoel over maar dat is denk ik omdat ik bij me zoontje meteen een knaller had.. Xx

10. johannaph

johannaph Lid

2 jul 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Miranda,

kijk maar even op mijn forum gesprek plus foto's! ik had drie dagen geleden precies zo'n test....heb vanmorgen de digi van CB gedaan en ik ben zwanger!!!

11. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ik zie wel twee streepjes.ik heb er een positief gevoel over:)

12. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Waar kan ik dat zien :$

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ben benieuwd morgen hoe je testje dan is :) spannend!

14. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ergens wel.. ookal is het niet gepland.. maar lijkt me zo leuk weer alles mee te maken en een brusje voor Dani.. afwachten..

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd morgen. Over deze test kan ik niet veel zeggen omdat hij buiten afleestijd bekeken is. Hoop het voor je.

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zie m ook hoor maar doe er ff 2 druppels water in met t pipetje dan is dat gele eraf en kunnen we t veel beter zien ;)

17. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa ik weet ook niet honderd procent zeker of het buiten de tijd gelezen is ik heb hem gedaan en daarna werd me kleine man wakker en niet meer gekeken dus kan ik ook niet weten of er al wat stond in de afleestijd.. denk dat ik overmorgen nog een testje doe.. Al denk ik niet dat het raak is hoor.. wil ook niet teveel hopen ofzo :)

18. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hier heb ik wat water erdoorheen laten lopen, begin nu nog meer te twijfen of het wel positief is! X

19. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    zal vast wel een indroogstreepje geweest zijn.. :)

20. Indroogstreepjes zijn toch nooit roze? Zeker als ik m'n laptop naar achter kantel is deze ontzettend roze!

Deel Deze Pagina