vanmorgen weer getest ja ik weet het stom stom had nog even moeten wachten maar weer het zelfde lichte streepje en me borsten beginnen steets meer pijn te doen heb ik anders nooit normaal neemt het na ei af en is het weg nu komt het weer terug
Absoluut niet verkeerd bedoeld hoor, maar heb jij trouwens niet elke maand van die ontzettend lichte streepjes op je testen? Zou je niet beter met een ander merk kunnen testen? Of desnoods wachten tot je NOD en dan met een CB Digitaal testen? Hoop voor je dat het tweede streepje wat moet verschijnen ditmaal wel echt duidelijk aanwezig is over een paar dagen.
ja blijft nog even spannend dinsdag is mijn nod dag van het weekend nog maar is testen en als het goed is moet die dan wel duidelijker zijn
Ik zie het een streepje hoor, dus er is wat gaande. Hoop dat ie van het weekend donkerder is! Suc6 met wachten.
je moet wel even goed kijken in het echt zie je het beter dan op de foto over paar dagen nog is testen
nee nog niet wacht nog even af is heel moeilijk hahaha maar wacht liever nog even dat ik het dan zeker weet