Heb late ovulatie gehad Had op 4-5 dpo hele zware krampen en steekjes en daar door Had ik op 7-8 dpo gestest een super tuurstreep Nu omdat ik een posi ovu test had na voor fun proef op de som te nemen of ovulatietesten ook oplopen bij een zwangerschap, vroeg me man of ik de urine nog had. En dus getest wel lieverds Denk wel dit vruchtje juist zit nu?! Eerste na 3-5min Tweede rond de 30min
Verschoot zelf super hard zeker na een supertuurstreep test gisterenmorgen. Morgenvroeg testen we nog eens en haalt mijn man een cb met indicator
Heh ik snap je verhaal niet helemaal. Zijn dit nu ovulatie of zw testen? In geval van het laatste; gefeliciteerd!
Dit imzijn zwangerschapstesten, maar effevterug zag ik weer veel post van vrouwen die ovulatietesten als zwangerschapstesten gebruiken en zat ik met de vraag lopen ovutesten ook op als je zwanger bent zoals zwangerschapstesten, dus nam ik de proef op de soms en teste ik elke dag, en vandaag een bijna positieve ovulatietest dus vroeg mijn man of ik potjenurine nog had, en die had ik nog en dus een zwangerschapstest gedaan met het hierboven resultaat
Die gaat vanavond bed in met N big smile en die is er voorlopig niet af te krijgen raad ik zo heerlijk hoor!!!!
Denk wel dat begint door te dringen, Wat een mooi kadotje van moedet natuur voor mijn huwelijk van 28.08. Slaapwel dames morgenvroeg post ik terug een testje
Ahhh ok nu snap ik het ! Ovulatietesten zijn in ieder geval niet betrouwbaar als zw test. Zover ik weet ook vaak positief maar niet voor een zwangerschap.... Nogmaals van harte!
Wel hier was het uittesten en oolooen deden ze ni, geen streepje wel streepje ma nu echt donker daarom mijn man vroeg te testen Hihi dank je
Hier zijn we dames 😊 Mijn man vroeg nog: ga je nog slapen, met hij naar werk moest vertrekken. Maar nu gaat dat echt niet meer hoor