Even vraagje 7/10 had ik een licht positieve test. 8/10 digitale gedaan en gaf 1-2 aan. Inmiddels had ik vandaag bijna een knaltest! Maandag is mijn nod. Ik heb nog een digitale liggen en ik wil graag 2-3 zien staan of 3+ .... Wanneer gaf hij dit bij jullie aan? Even een kiekje van men 2k 5 testjes 😂, die je wss al meer hebt zien verschijnen 😉 Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ik had met 13 dpo een 2-3 op de digi. Met 11 dpo een 1-2 Met zo'n knaltest vd kv zou je zeker al 2-3 moeten zien staan Weet je trouwens zeker dat je nu pas 12 dpo zit??
Hier precies zo. Had nog getest met 5 weken, maar toen ook nog steeds 2-3. Maar ik denk dat je morgen best kan testen om 2-3 te zien hoor
Ik was ook van plan hem morgen te doen. Morgen ook bloed laten prikken bij huisarts en hopen op een mooie waarde 😄
Ik testte 1 dag na nod 2-3 weken met de cb, maar mijn zwangerschapstest van de kv knalde toen nog niet zo als die van jou (was 5 dagen na nod ook niet zo knal) zie mijn foto profielfoto maar!
Bij mijn eerste en derde teste ik op NOD al 2-3 en met 5+4 dus 3++. Had bij hun een erg snelle hcg aanmaak. Bij de tweede testte ik pas met 5+6 2-3 en met 6+5 weken 3+ had toen een erg trage hcg aanmaak. M'n artsen zeiden ook: gewoon niet daarnaar kijken, streep is een streep en zolang kindje groeit is alles goed .
Whiiieeeeeee Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Dadelijk bloed laten prikken.