Hoi, ik en een vriendin zien een 2e streepje maar ik vroeg me af of jullie hem ook zien ? In het echt is hij wel duidelijker natuurlijk. Alvast bedankt voor het meekijken. Als niemand iets zit is het de bedoeling dat ik weer aan de pil begin.
Ik zie heel vaag iets maar de test is vergeeld. Kan je even 4 druppels water op het urine gedeelte doen. Dan trekt het gele weg. Waar zit je in je cyclus (omdat je het hebt over de pil nemen).
Ik heb geen idee. 2 weken terug de stop week maar ik werd niet ongesteld. Antibiotica gehad en keer de pil vergeten. Dus al met al was alles onveilig.
Twee weken geleden met de pil gestopt? Dan kun je nu niet zwanger zijn. Overigens zijn de richtlijnen aangepast en kan een pil vergeten - in welke week dan ook - in principe geen kwaad meer. Ook is bij bijna alle antibiotica soorten zo dat deze geen invloed (meer) hebben op de werking van de pil.
Bedankt voor je antwoord dan kan ik gerust met de pil beginnen. Het was overigens de eerste maand pil die ik gebruikte. Vandaar beetje stress omdat alles mis ging. Mvg
Sluit me aan bij mijn voorgangers. Daar komt nog eens bij dat je nu inmiddels een knallende zwangerschapstest in handen zou moeten hebben! Je bent dus echt niet zwanger.