maar 1 dag positieve ovu test.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lucky, Aug 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Ik had op maandag een positieve ovulatietest en mijn temp was 36,3 maar de volgende dag was de ovu test al weer lichter en vandaag is hij niet meer te zien. Kan het dat je maar een dag een positieve ovu test hebt? Mijn temp was gisteren 36,4 en vandaag 36,5. Overigens had ik ook last van slijm. Het waren echt klonten en er zat wat oud bloed door, ik vind het zelf nogal wazig allemaal. Heb ik nu mijn eisprong gehad? Zelf denk ik dat het geen kwaad kan om nog even door te testen. Iemand tips?:) Ik hoor het graag, groetjes lucky.

2. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi Lucky,

Klinkt allemaal goed hoor. De meeste meiden hebben maar 1 dag een posi test. Soms kan je ook wel 2 dagen posi testen, maar dat is waarschijnlijk net hoe lang de LH piek duurt.

Je eitje is waarschijnlijk dinsdag of woensdag gesprongen. Ik gok op vandaag omdat je nog geen stijging hebt gehad. Als die gister was gesprongen, zou je vandaag een tempstijging gehad moet hebben van minimaal 0.2 graden. Ik denk dat ie morgen omhoog gaat....spannend :)

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Een dag een positieve test is prima, hoor! Hangt er maar net vanaf welk punt van de LH-piek je pakt met je test en de piek kan ook nog eens heel kort zijn. In principe hoef je niet verder testen als je een positieve test hebt gehad. Dan kun je ervan uitgaan dat je eisprong in aantocht is. Succes!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik heb volgens mij dinsdag een superposi test gehad... had zondag en maandag al een duidelijke streep en dinsdag was er een dusnsuperrozestreepje en de dikte van de streep was ook zichtbaar... hmm, snap je? ;) haha, maar goed ook slijm de afgelopen 3 dagen en hebben al vanaf dag 11 non stop elke avond geklust haha, en vanavond ook nog maar even voor de zekerheid en morgen!! haha, dan kan het deze maand in ieder geval niet aan ons klusenthousiasme liggen :p

Share This Page