Kv testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Wondertjes, Mar 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

Sep 19, 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje: als het over k2v5 gaat zijn dat 2 testen voor 5 euro met zo'n druppelpipetten waarover gezegd wordt op zwspagina dat ze steeds vaker vals positief schijnen te zijn? Of ook de vk testen 2 voor ik geloof 11 of 12 euro??

2. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    2,363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Volgens mij gaan die verhalen voornamelijk over die met het pipetje, omdat ze pas vernieuwd zijn schijnen ze steeds slechter te worden.. :)

3. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

Sep 19, 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke thanks! Heb die andere nog liggen vandaar :)

4. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,293
    0
    36
    Bij waren de kv 2 voor 5 euro echt omowit als ik niet zwanger was en nu ik zwanger ben heb ik toch echt duidelijke streepjes. :) Ik heb ze twee weken geleden en vorige week aangeschaft.

5. merel123

merel123 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,194
    73
    48
    Ik geloof eigenlijk dat als je echt zwanger bent de kv testen dat gewoon prima duidelijk aangeven! Soms vinden meiden ook dat hun test posi is maar dan zie ik vaak geen streep..
    Vals posi kan dan volgens mij gewoon niet...
    Behalve als je even zwanger was en daarna alsnog op je nod een vmk krijgt..

6. mamajj

mamajj Niet meer actief

voglens mij wordt het vals posief testen met kv vooral gezien na afleestijd. maargoed, het is toch niet voor niks een afleestijd? ik weet niet beter dan dat ze binnen afleestijd gewoon wit zijn ( of niet:D)

7. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

Feb 1, 2013
    809
    0
    0
    Ik hoop dat ze goed zijn, want ik testte licht positief vandaag!?
    Ik heb hiervoor 3 keer getest en wit bleef ook echt wit!
    Dus ik vertrouw ze best wel!

8. firsttime

firsttime Fanatiek lid

Aug 1, 2012
    1,137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vind die 2v5 ook prima! Ze bleven wit toen ik niet zwanger was en had een streep binnen de afleestijd na mijn NOD. Ik denk dat ze goed zijn, hoor. Daarna wel voor de zekerheid even een CB digital gedaan :)

9. Vaya

Vaya Niet meer actief

Ik heb nooit een 2e streep gehad op deze testen als ik niet zwanger was.
    Wel na afleestijd heel licht, maar dat geld niet.. dat is dan een indroger ;)

10. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

Nov 20, 2012
    1,206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    toen ik zwanger was, was het 2 dagen na NOD gewoon goed duidelijk, had niet eerder getest want had het niet verwacht. en wanneer niet zwanger blijft hij spierwit.
    ik pleur ze ook weg na 5 minuten, ieniemienie tuurstreepjes geloof ik niet in.

het beste is op, of na NOD testen, dan is het vaak wel duidelijk.;)

11. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Helemaal eens met wat de meiden voor mij allemaal gezegd hebben :D

Ik denk dat de kv 2v5 niet perse slechter zijn geworden, ik denk dat er meerdere dames zijn die na afleestijd een mega licht streepje opvatten alsof ze zwanger zijn.
    Tsja, er staat niet voor niks een afleestijd bij!

Hier ook altijd omo wit = niet zwanger en streep = wel zwanger!

12. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb er zelf ook nooit problemen mee gehad. Geen streep was er niks, wel streep zwanger!

13. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Toen wij zwanger probeerden te worden gebruikte ik soms ook de kv testen.
    Ik heb toen nooit een vals streepje gehad.
    Niet zwanger was duidelijk 1 streepje en toen ik van de jongste zwanger was knalde de 2e streep er vanaf.
    Daarna heb ik ze niet meer gebruikt,ook niet bij deze zwangerschap.
    Hier hebben wij in het dorp geen kruitvat dus heb ik de clear blue + testen gekocht.
    Maar ik lees hier inderdaad steeds vaker over valse streepjes en indroogstreepjes die paars/roze zijn.
    Ik zou ze in ieder geval niet meer kopen mocht ik ooit na deze zwangerschap vermoeden dat ik zwanger ben (wat onwaarschijnlijk zal zijn) dan zal ik geen kruitvat testen meer kopen.
    Vertrouw ze niet meer na de verhalen van hier

14. shy girl

shy girl Bekend lid

Jan 30, 2013
    642
    0
    16
    werk, skaten, en onze kinderwens proberen te vervu
    rotterdam
    ikdenk dat meiden het vals positief vinden omdat sommige voor NOD positief testen en alsnog ongesteld worden wat eigenlijk een afgebroken innesteling is en je lichaam dus wel HCG heeft aangemaakt!

dat is het nadeel van voor NOD testen!
    er kan van alles misgaan voor je nod!

dan denken ze dat die test niet goed was maar eigenlijk waren ze dus kort zwanger en is het helaas in een VMK geeindigd

mijn tip is gewoon NOD afwachten (het is moeilijk dat weet ik)
    mij lukt het ook niet altijd:)

helas heb ik nog geen positieve test in handen gehad:(

15. Women90

Women90 Bekend lid

Feb 22, 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik had steeds sneeuwwitte KV testen, en pas op 4 dagen na NOD positief. Twee keer.. en die zaterdag ook. Dus 4 positieve testen 4 dagen naar NOD en tot dusver ineens niet meer ongi? Nou ik geloof ze wel!!!! Haha. Gewoon trage Hcg aanmaker ben ik denk ik.

16. Amazing

Amazing Bekend lid

Oct 29, 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Ik heb helaas wel een vervelende ervaring met de Kruidvat 2v5 test. Bij mij was hij namelijk wel vals positief en ik dacht even dat ik echt zwanger was. De teststreep was niet zo donker als de controlestreep, maar kwam toch wel aardig in de buurt en hij was ook roze.

Wel vreemd dat er bij de ene wel een streep komt, terwijl hij bij de andere wit blijft ...

Share This Page