Hallo allemaal, Ik heb een vraagje en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik en mijn man willen een derde kindje, wij willen dus graag zwanger worden. Mijn man gebruikt het medicijn dipiperon (antipsychotica) Mijn vraag is of dit wel kan. Schaadt dit medicijn de zaadcellen? Heeft iemand hiermee ervaring. Alvast bedankt.
He Poes07, Zwangerschap en borstvoeding - Zwangerschap. Of het gebruik van Dipiperon schadelijk is als u in verwachting bent, is onvoldoende bekend. Dipiperon mag tijdens de zwangerschap alleen gebruikt worden als de voordelen voor de zwangere vrouw opwegen tegen de mogelijke nadelen voor het kind. Bent u in verwachting of wilt u in verwachting raken, overleg dan eerst met uw arts of u Dipiperon mag gebruiken. - Borstvoeding. Het is niet bekend of de stof die zorgt voor de werking van Dipiperon in de moedermelk terechtkomt. Het geven van borstvoeding tijdens het gebruik van Dipiperon wordt afgeraden. Als ik dit zo lees denk ik dat je man de werkzame stoffen dan ook mee kan geven met zijn zaadcellen. Dus ik zou echt advies vragen aan je huisarts.
Hoi kayleigh, De psychiater zei dathet geen invloed heeft op zaadcellen. Maar ik ben toch een beetje bang en wil echt het zeker weten, dit had ik ook al gevonden op internet. Moor over mannen en het gebruik van dipiperon staat eigenlijk niks op het internet. Bedankt voor je reactie. Groetjes poes07
Je heb zgn POP poli's in Nederland, daar kun je goed dit soort vragen stellen! Google maar eens erop!
Problemen met vrijen. Bij mannen: moeilijker krijgen van een erectie. Bij vrouwen: moeilijker krijgen van een hoogtepunt. Bij mannen en vrouwen: minder zin om te vrijen. volgens mij hoef je nergens zorgen over te maken, maar navragen kan altijd.
Hoi oudjaarsvlinder, Volgens mij kan het ook geen kwaad , dat zei de psychiater ook al. Maar ik wil het toch zeker weten, ze zeiden dat softenon ook geen kwaad kon. Groetjes Poes07