Na de mislukte testen van KV, heb ik ze van predictor gekocht. Gister een gebruikt en die gaf de teststreep donkerder aan dan de controlestreep. Nu heb ik vandaag weer een test gebruikt, en nu is de teststreep lichter dan de controlestreep. Betekend dat ik me ei al gehad heb? Heb een cyclus van 30 dagen, en zou me ei over 2 dagen hebben volgens de calculator. In het album kan je de foto's van de ovu testen zien van 29 december en 30 december(vandaag). Die van gister was dus veel duidelijker. Iemand een idee of ik mijn ei heb gehad? Geklust hebben we toch
Temperatuur je ook? Vaak (maar niet altijd) gaat je temp omlaag op de dag van de eisprong. Als je nu een negatieve test heeft springt je ei vandaag of misschien morgen!
Nee ik tempratuur niet. Ik hoop dat het me ei is, dan hebben we zowiezo op tijd geklust. Doen we toch wel altijd
ik denk dat je ei al is geweest aangezien die ene echt knslpositief was en die andere gewoon bijna positief.. Maar jullie hebben iig goed geklust lees ik
gister was je in ieder geval je lh piek, dat betekend dat je ei vandaag of morgen komt, vandaag klussen en morgen, dan zit je helemaal goed! succes!
Ja dacht het zelf al, aangezien die van vandaag erg licht is. Morgen doe ik er nog een. Kijken of die testlijn dan verdwenen is, of nog te zien is. Dus me ei moet vandaag of morgen zijn. Klussen doen we zowiezo wel. Mijn mannetje krijgt geen rust
ja idd morgen weer een testje dan weet je precies op welke dag je ei was! je hebt 'm in iig niet gemist haha! teveel klussen is ook niet goed he meis, niet vaker dan 1x per dag bij gezond zaad is voldoende, maar bij trager of zwakker zaad is het advies om de dag. Ik zeg: zolang je er plezier in hebt lekker blijven klussen, je moet gewoon je gevoel volgen!
Gister nog eens getest, en zag alweer licht streepje bij de testlijn. Straks nog een proberen. Ben benieuwd of hij dan nog licht aangeeft. Die dikke lijn was nog altijd de 29ste. Heb ik dan een lange LH piek? Trouwens nog gelukkig nieuwjaar allemaal.
Ben wel tevreden van die predictor ovu testen, ze geven me echt een verloop aan van Donker naar Licht. Heb er nog 1 over die ga ik zo proberen, en ik denk dat dan de testlijn ook niet meer verschijnt. Gister was hij nog vrij licht. Dus wanneer precies me eisprong is geweest weet ik ook niet. Hebben wel genoeg geklust. En nu maar afwachten tot de 16e Laatste keer ongi was de 16e. Tot nu toe iedere keer op de 16e ongi. Laatste pil heb ik 16 oktober gehad.