ik zie wel iets hoor, is alleen (nog) héél licht, dus binnenkort nog een keer testen (morgen of over een paar daagjes) en hopelijk dan een meer duidelijke streep!
gezien je verleden en vaker hele lichte testjes en niet zwanger te zijn,vind ik de uitspraken van sommige hier van jaaaaaaaaa zwanger nog iets te ver gaan jane! ik gun het je van harte en ik zie ook wel wat alleen heb je bijna elke maand zulke streepjes en wacht daarom af op je volgende duidelijkere test! veel succes iig.
Je had ook tot morgen moeten wachten he.. Tja het kan 2 dingen betekenen, of de vorige test is inderdaad niet goed doorgelopen oid. Of je urine heeft te weinig hcg nu omdat het en avond is en nog voor je nod. Ik blijf gewoon nog even voor je duimen hoor. Ga je morgen weer testen?
Mezelf kenende zal ik vast morgen wel weer een testje wagen. Mja we zien het wel, aangezien ik hier las dat sommige duidelijker testen in de avond dacht ik laat ik ook eens kijken.
Ik zie wel iets in de verte Jane, dat zou wel heel gaaf zijn! Maar ik zou als ik jou was toch 2 dagen wachten met de volgende test. Anders heb je morgen ook weer een heeeeele lichte test en weet je nog niks. Zolang je niet ongesteld wordt is het goed toch? Je bent altijd zoooo ongeduldig, meisje
Heb je nou echt op 5dpo al getest???? Gemiddeld nesteld een eitje zich pas rond 5-7 dpo in en pas na de innestelling wordt hcg aangemaakt wat een geldige 2e streep veroorzaakt.
Nee zat dacht ik 10 dpo hahaha.. dus had getest.. daarna m,n temp ingevuld of FF en daarna heeft FF m,n ei verplaatst.. dus vandaar hahahaha
Wij komen toch uit hetzelfde NOD-deel? Ik ben helaas verrekte onregelmatig dus geen idee wanneer mijn ei was. Ik test pas als ik overtijd ben of denk te zijn, dat was deze keer op dag 30 in mijn cyclus. Achteraf was dat misschien 11 dpo, als ik dat geweten had had ik gewacht hoor, ik haat tuurstreepjes
ik zie m ook hoor.. zonder te turen en ik heb m'n lenzen niet eens in.. zou overmorgen nog eentje doen.. of morgen mss al wel.