We gaan in januari naar de Gran Canaria en ik heb wat vragen over het eten en drinken daar. Mijn zoontje is 15 maanden en drinkt haast alleen maar melk. Het is een slechte drinker dus alles wat hij drinkt is meegenomen. Nou vraag ik me af of de melk daar hetzelfde is als hier, want ik neem wel een pak Friso mee, maar daar haal ik het als hij geen gewone melk lust daar natuurlijk niet mee. Mag ik dan daar gewoon een ander merk opvolgmelk kopen voor hem als dat nodig is? En ik wil graag weten of mijn zoontje daar gewoon alles mag eten van het buffet? De rauwkost enzo want dat mocht ik niet toen ik zwanger was in het buitenland. Alvast bedankt.
Hallo, Je kunt voor je kindje een ander merk opvolgmelk gebruiken. Het geeft je waarschijnlijk wel meer rust als je een pakje extra vanuit Nederland meeneemt, de samenstelling van flesvoeding verschilt per land. Je kunt je kindje eten van het buffet geven wanneer het er goed uit ziet alles goed doorbakken en in de gaten houden dat het eten niet te lang staat. Ik zou voor de zekerheid ook een paar potjes eten meenemen vanuit Nederland. Fijne vakantie! Groeten eveline