KV VS action

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sunshine1988, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Het lijkt me echt onmogelijk gezien de ervaringen hier maar kan het zijn dat kruidvat 2v5 met ochtendurine negatief is en action met middag urine een licht streepje geeft? Ik dacht hier te hebben gelezen dat action veel minder gevoelig is. Action bleef in het verleden bij mij echt witter dan wit. Ook na opdrogen enz.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    sommigen testen in de middag donkerder dan in de ochtend gek genoeg. kan dus idd zo zijn :) spannend, hoop dat het oploopt

3. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Heb je een foto?

Bij sommigen heeft action indroog streepjes, maar dan zijn het echt meer grijze streepjes en geen roze streepjes.

4. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    Heb je een foto van de test?

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het zou kunnen. Ik ben ook wel benieuwd naar een eventuele foto. :)

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Vind action ook anders dan d e kruidvat. Denk dat het per persoon verschillend is.
    Vanmorgen is de streep op de kv donkerder dan eergisteren, maar op die van de action zelfs lichter dan gisterochtend.
    De streepjes zijn sowieso lichter op de action dan op de kv testen bij mij.

Heb je een fotootje? :)

7. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen foto. Achteraf gezien waren het 2 pennen streepjes zonder kleur tussen. Toen hij nat was leek het dus op een streep, droog niet. Het is van een vriendin. Want wij willen geen kindjes meer. Ze heeft ook al 4 dagen een kruidvat gedaan. Hoezo testdrang?;) de eerste dag volledig wit (ook droog niks), 2e dag mini streep enkel te zien met licht eronder (in droger?), derde dag ook een streepje te zien enkel met licht eronder maar wel duidelijker dan dag ervoor, vandaag stuurde ze me dat ze weer een kruidvat deed en er nu zonder licht onder te houden streepje te zien is. Het lijkt rozig zegt ze. Heel heel lichtjes. Amper op foto te krijgen maar wel te zien. Als ze het toch op foto krijgt dan zal ik het posten. Zij is niet zo actief op forums.

Ik heb zelf nooit zichtbare indrogers op action of kruidvat gehad dus ik heb gezegd dat ze niet met licht eronder moet schijnen en morgen weer moet testen of maandag.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Sorry, ik ging er automatisch vanuit vanwege je banner.. Weet ze waar in haar cyclus ze (ongeveer) zit?

9. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat begrijp ik, ik kreeg het deel van het testen niet aangepast in de banner:)

Ze zit 4-5 dagen voor nod ongeveer. Ik hoor wel hoe haar test morgen is. Vermits hier wel vaker tsten op het forum staan met zichtbare lijntjes die niets betekenen, is het afwachten hé.

10. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Het kan wel hoor, action was bij mij net zo gevoelig als kv. En sommige mensen testen in de middag duidelijker dan in de ochtend.
    Spannend voor je vriendin!

11. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze krijgt enkel streepje na opdrogen van de test. Vandaag ook weer stuurde ze me. Gisteren zag ze het wel tijdens het doorlopen van de test. maar heb het zelf niet gezien dus. Ik vermoed dus dat het indrogers zijn want anders zou het streepje vandaag toch al duidelijker moeten zijn he? Ik heb zelf nooit indroger gehad bij kruidvat maar hier lees ik het wel vaker. Ik heb gezegd dat ze moet wachten tot haar NOD binnen 4 dagen. Het is nog erg vroeg.Is er nog hoop dat die streepjes geen indrogers waren en dat het vandaag niet donkerder is geen slecht teken is en ze toch zwanger kan zijn? Ze is (net als vele vrouwen hier;) ) nogal ongeduldig;)

Deel Deze Pagina