goedkope ovulatietesten bestellen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door baby90, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hoi dames,

Ik zat net op internet te kijken naar goedkope ovulatietsten en ik kwam op E-Bay terecht. 10,95 voor 50 ovulatie/zwangerschaps testen! lekker goedkoop dus:) helaas heb je hier voor een creditcard nodig? :xSHIT.

Weet iemand waar ik goedkope ovulatietesten kan bestellen zonder een creditcard nodig te hebben?;)...

2. Bayeux12

Bayeux12 Actief lid

11 dec 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ze deze maand voor het eerst gebruiken en ik heb ze via marktplaats, beetje vreemd maar als je daar ovulatietesten in tikt zijn er mensen die partijen hebben.... Kennelijk zit er toch handel in.. Ik heb er 6 voor 3,50 geloof ik.. Mocht het deze maand niet raak zijn, bestel ik er meer!

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hee, ik heb nu via sensitest 12 voor 24 euro maar ik was ook beetje aan het rondkijken en heb nog goedkopere gvonden die ik ook maar ga bestellen via babyboomshop.nl hebben nu aanbieding 30 testen en 6 zw testen geloof ik voor 16,50 niet duur toch? :)

4. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
  5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    hoi dames,

bedankt voor de reacties:)
    Ik heb ze via marktplaats besteld, 30 ovulatietesten en 5 zwangerschapstesten voor 12,50.
    Ik ga een creditcard aanvragen, ik ben er altijd een tegenstander van geweest eigenlijk.. maar het is wel handig. Moet het gewoon elke keer meteen weer overmaken:)...
    Heb nu 3 dagen ovulatietestjes gedaan, en die van gister is veel donkerder dan die van vandaag en hij is niet goed uitgelopen.. de helft van de test is zeg maar nog roze.. en vandaag is t streepje bijna helemaal weg:( zal mijn ei gister zijn geweest? dat ik het verkeerde moment heb getest? misschien te veel gedronken? Mijne ene borst doet al pijn, maar de andere niet haha dus of mijn ei al is geweest? snap er niks van. De test streepjes zijn overigens wel veel donkerder dan op de foto hoor, maar nog niet knallend. mm, even plas ophouden en straks maar weer eens testen!

Nog meer dames met sites voor goedkope ovulatietesten?

6. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Sensitest gekocht, ik heb er maar 4 gebruikt ;)

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    haha gefeliciteerd! wel fijn hee!

Ik heb iets fout gedaan, namelijk ovu testen gedaan met ochtend urine! Dit kan je dus beter niet doen;) SMARTASS!

8. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik bestel op Ebay bij Fertility Plan
    100 OVULATION PREGNANCY FERTILITY TEST TESTS FP chart items in Fertility Plan store on eBay!
    Daar ben ik ongeveer 23 euro in totaal kwijt voor 100 testen (en dan kun je kiezen in welke verhouding je de ovu/pregtesten wil). Ze worden vaak al heel snel geleverd, sowieso binnen twee weken.

En zag nu van de week dat ze bij SME Fertility goedkoper waren, daar heb ik ook al eerder besteld, ook heel goede testen.
    Cheap Ovulation kits | Cheap Ovulation predictors | Cheap Ovulation tests | Ovulation test UK

9. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Het is niet zo vreemd dat mensen op Marktplaats partijen aanbieden, je kunt tegenwoordig in China echt partijen testen voor peanuts kopen. Maar dat durf ik toch niet aan :(

10. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Heb je geen PayPal trouwens, dat is superhandig, of moet je daar ook een creditcard voor hebben?

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

In be kun je bij bepaalde banken een gratis VISA aanvragen maar echt dat gebruiken doen wij niet voor ebay dat is voor de Paypal ;)

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hier ook bij Sensitest en goede ervaringen mee!

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    klinkt een beetje gek maar ik had ze via marktplaats, als je ze zoekt onder wondfo heb je t zo gevonden.

werkte bij mij heel goed, staat ook nog wel een fototje in mijn fotoalbum

Deel Deze Pagina