Hoi meiden! Aller eerst zal ik gelijk maar even zeggen dat ik weet dat ovu testen er niet voor bedoelt zijn.. Maar toch vind ik dit erg bizar.. Ik test nu al 3 dagen weer posi met ovu test. Had kleine 2 weken al mn eisprong gehad (tests waren posi genoeg om dat toch te kunnen zeggen.. plus de "pijnen) en moet eigenlijk morgen of overmorgen ongi worden. Alleen had ik paar dagen terug raar gevoel, voor mezelf beetje het voor gevoel wat ik krijg rond mn eisprong. Dus besloot toch maar te testen. Misschien dit keer een late eisprong?! Het gekke is alleen dat deze echt knallen! Test streep is nog een tikkie donkerder dan tijdens de vorige positesten bij de eigenlijke eisprong. Nou heb ik gelezen dat beide hormonen heel erg op elkaar leuken en een ovu dus posi aankan geven wanneer zwanger.. Ik ben zeker vanplan om morgen een z.s.test te halen, maar toch zou ik graag jullie mening horen.. Is 2 keer een eisprong mogelijk? Of is er misschien een kleine mogelijkheid dat mn ovu testen nu het zwangerschapshormoon hebben waargenomen?
ik denk ook aan een zwangerschap, omdat dit 2 weken naar je andere eisprong was, succes en laat het ons even weten
@mamavanamarylli Dat is ook het eerste wat morgen op de planning staat hoor maar vind het gewoon zo bizar, dacht eerst nja miss een latere eisprong maar weet zeker dat ik hem 2 weken terug al gehad heb.. @oemromaissa Dank je en ik laat het zeker weten!! Vind het toch wel een beetje spannend.. Ook al weet ik dat ik van deze testen niet uit mag gaan.. Maar you never know Zit toch wel klein beetje hoop van binnen...
@marjon Ben hier zelf ook erg benieuwd naar.. Best een beetje zenuwachtig ook om de test morgen te gaan doen als ik hem gehaald heb
Jeetje.. Ik durfde gewoon niet!!! Maar ik heb getest!! En zien jullie ook wat ik zie??? View attachment 182938 View attachment 182939
Ik wilde net schrijven dat het bij mij 2 weken na de eisprong betekende dat ik zwanger was. Maar nu zie ik je mooie test! Van harte gefeliciteerd
Dank jullie wel allemaal!! Ik kan het zelf nog niet helemaal bevatten denk ik.. Vooral omdat de thuis situatie momenteel niet geheel lekker loopt Begin hem eigenlijk best wel te stressen over wat ik nu moet gaan doen....