Willen jullie met mij meedenken? Vandaag dag 16 van mijn cyclus. normaal cyclussen van 40+ dagen en 2× van 60+ (pcos vastgesteld). Vorige ronde enorme buikkrampen (inclusief wc bezoek) tijdens positieve ovulatietest. Vanmorgen t/m vanmiddag hele heftige buikkrampen gehad (inclusief wc bezoekjes) en getest. Vanmorgen en vanmiddag waren de testen bijna positief, maar niet helemaal. Maar net was het al weer veel minder donker. Normaal gesproken knallen positieve ovulatietesten als mijn ei eraan komt. Nu twijfel ik.. zou mijn ei eraan komen? Of is die buikkramp toeval? Ook gezien mijn lange cyclussen zou dit wel snel zijn. Heb overigens wel eens eerder bijna positieve testen gehad, en dan nog geen ei. Op de foto zie je van links naar rechts vanaf vorige week maandag en dan elke dag 1. De onderste 2 van vandaag (ochtend middag). Avond was dus weer stuk lichter.
Het is altijd lastig zeggen, maar je kan er zeker vanavond voor de zekerheid gebruik van maken, maar zou nog wel even door blijven testen! Succes !