Kv2v5 heel licht positief clearblue negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Shades, 6 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shades

Shades Actief lid

25 dec 2016
    202
    9
    18
    Vanochtend wederom een heeeel licht streepje op dezelfde plek
    Snap er niks meer van
    Helaas geen foto kunnen maken, telefoon niet bij de hand, en nu lijkt het lijntje te vaag, krijg m niet op de foto

2. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Jeetje meid . Lastig te beoordelen als ik je test zo zie . Enerzijds denk ik positief ( t is wel een hele duidelijke streep ) maar hij staat inderdaad ook veel naar de controle streep toe + je lichtere test van vandaag geeft niet veel hoop.
    Wellicht vanmiddag of morgen nog even proberen

3. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Zou de hoop nog niet te snel op geven, test morgen nog eens met twee dagen verschil.
    Hier het zelfde gehad dag na me duidelijke streepje liep die af of althans zo leek het gisteren middag ineens wel weer een mooie oploop.
    Plus daarbij ik vindt de kV echt heel langzaam opdrogen de laatste tijd. Hier elke keer eerst een tuur streep binnen de tijd die pas na 10/15 min mooi dik opkleurt.
    Ga voor je duimen, dat het een positief resultaat wordt.!

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik vind de controlestreep ook ver naar links staan dus vind de afstand van de teststrip niet fout eruit zien en vind hem wel erg duidelijk te zien hoor
    Denk dat de strip gewoon niet in het midden van de cassette zit zo lijkt het

5. Shades

Shades Actief lid

25 dec 2016
    202
    9
    18
    Margha ja dat viel mij ook op idd, hopelijk heb je gelijk en zit de strip idd niet in het midden.
    Eetje ja die lichtere test vandaag daar maak ik me ook wel een beetje zorgen om..
    Vind het zo spannend dat ik bijna morgen niet nog een keer durf te testen, haha. Ondertussen denk ik wel wat dingen aan mezelf te merken, maar wie weet houdt mijn lichaam me wel gewoon voor de gek

Ashleyrachel allereerst gefeliciteerd!! :D
    Je berichtje geeft me wel weer wat meer hoop. Morgen maar weer even snel op en neer naar de kruidvat haha

6. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    Ik had eerst getest met een early test van action en kreeg licht streepje, met zelfde plas test clearbleu digital en zei niet zwanger.... echter volgende dag weer geprobeerd en toen met ochtendurine en toen stond er zwanger! Was dus heel pril zwanger en had eerst niet genoeg hcg voor clear blue...

Hoop dat t duidelijker wordt voor je! :)

7. Shades

Shades Actief lid

25 dec 2016
    202
    9
    18
    Early action gaf vandaag weer negatief aan. Ik denk dat ik nog maar even wacht met verder testen, hoe moeilijk het ook is
    Ik had gisteren ongesteld moeten worden, als ik een normale cyclus aan zou houden. Maar door stoppen met de pil weet niet ik niet eens zeker meer wanneer mijn nod is.. maakt het niet makkelijker

8. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    Zou dit 1e echte menstruatie zijn na stoppen pil?

Ik heb namelijk ook talloze keren negatief getest omdat ik gestopt was met pil en cyclus nog niet wist, wel waren mijn eerdere cyclussen lang en ook nu blijkbaar want ik ben na het stoppen met de pil en de ontrekkingsbloeding daarvan niet meer ongesteld geworden en in 1x zwanger dus maar teste vrij laat licht positief en had dus idd lange cyclus en late eisprong, maar heb mega veel geluk gehad...

Ik weet niet hoe je cyclussen normaal zijn maar dat kan dus ook, maargoed ontpillen geeft ook rare klachten en voor je weer normale cyclus hebt duurt ook ff vaak...

Afwachten dus hoe frustrerend ook

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Bij mijn eerste dochter had ik ook kv2v5 posi en clearblue nega. Die is minder gevoelig.

Deel Deze Pagina