Dit gaat niet goed pfff

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pluisjee, 17 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Meiden ik zit al een paar dagen met een rot gevoel... Deze zwangerschap gaat niet goed ik kan het niet uit leggen , heb geen buikpijn of bloed maar is een gevoel.

Dit is mijn rijtje testen het blijft het zelfde of iets lichter zelfs... Clear blue blijft 1-2 aangeven... Ik kan wel iets korter zwanger zijn maar dan nog moet clear blue wel 2-3 aan gaan geven... Daarbij bij B. Werden mijn testen echt wel donkerder...

Ik doe zondag of maandag nog een test (ja ik weet het heeft eigenlijk niet zo zin) en als die dan echt lichter is weet ik waar ik aan toe ben.

Ik ben echt verdrietig :(:(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      111
  2. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Heb je al bloed laten prikken? Zou toch ook een naar vk of gynae bellen voor zekerheid

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat ziet er inderdaad niet goed uit...Hij loopt af.
    Een vk of gyn bellen heeft geen zin...het is helaas niet zo dat als je hcg in je urine terugloopt dat het dan in je bloed wel oploopt,En op een echo is niets te zien met zulke lichte strepen.
    Gewoon even afwachten nog maar ben ook bang dat het niet goed zit.

4. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

#4 Kersje7, 17 jul 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2015
    Ik zou idd ook een aantal keer bloed laten prikken om te zien of het hcg oploopt. Heel verdrietig dit :(

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Bloed prikken vind ik niet zin vol bij mijn vorige miskraam steeg die continu tot ik begon met bloeden... Maar afwachten is het enige wat ik kan doen...

Echt aflopen doet die niet hoor ik kreeg ze niet goed op de foto omdat het zoveel testen zijn en nu de laatste goed droog is is die net zo donker als de laatste twee. Helaas heb ik ook ervaring met aflopende testen. Maar donkerder worden ze niet !! En ik denk echt dat ze af gaan lopen..

Gaan we weer pfff

6. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    O neeee... Ik was zo blij voor je!
    Hopelijk is er niks aan de hand, maar ik denk dat je je het beste kunt voorbereiden :(

7. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Misschien kijk ik niet goed.. Maar ze lopen wel iets op toch? De rechter 2 zijn niet goed te beoordelen maar de middelste is wel donkerder dan de linker..

Ik heb van mil toen ook een lichte zwart. Test gehad en express daarna niet meer getest... Kleine man is inmiddels toch echt 3.

Bel idd je vk of gyn en leg de situatie voor! Misschien mag je eerder komen... probeer moed te houden zolang jd niet bloed of krampen hebt van constant testen maak je jezelf gek

Knuffel!!

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik snap je onzekerheid! :( cb digi is niet sluitend he, maar ik begrijp dat als je KV niet veel donkerder wordt dat het lijkt alsof het niet goed zit. En daarbij is je gevoel ook niet goed. Je kunt niet anders dan afwachten maar dat is echt slopend. Sterkte en ik hoop dat het toch goed zit!

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    moet ik lezen van links naar rechts of andersom?

10. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Links naar rechts ;)

11. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Alst van links naar rechts is vind ik het persoonlijk oplopen

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja het is links na rechts de lichtste is mijn eerste test zeg maar... Hij draait die foto want stond eigenlijk allemaal onder elkaar haha...

Ik vind 1 tm 3 oplopen en dan het zelfde ...
    Opzich is het in het echt wel een duidelijke streep hoor zo met blote oog goed te zien. Alleen geen knal. En aangezien clear blue ook nog gewoon 1-2 aangeeft...

Ik heb Pcos ben nu spontaan zwanger en mijn cyclus varieert nogal. Ik kan zo 2/3 dagen korter zijn... Ik denk dat ik gewoon even moet wachten met testen want test echt te veel en als die dan zondag nog zo is of lichter weet ik genoeg...

Pfff ik vind het helemaal niks hoor niks voor mij dit

13. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Ik dacht ook dat ze iets oplopen. Niet heel erg maar word zeker niet lichter!
    Ik hoop voor jou een blijvende plakker😊

14. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Vind je testen ook niet aflopen hoor. Ze blijven hetzelfde en de meest rechtse vind ik t duidelijkst. Zou inderdaad proberen maandag pas weer te testen met kv en cb zou ik daarna pas weer doen. Duimen!

15. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Nou, ik vind ze zeker niet aflopen hoor! Maar echt oplopen zoals ik vaker hier op het forum zie doen ze ook niet... Zou nog niet direct van het ergste uitgaan, maar je er wel op voorbereiden dat het mis zou kunnen gaan.

16. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Wel lieve meid ik ga duimen dat het goed gaat en het een mooie zwangerschap word voor je
    Het is je gegund

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ook ik vind ze oplopen hoor heb je elke dag getest dat zou het wel kunnen verklaren namelijk, hcg verdubbelt elke 48-72 uur stel dat jij die van 72 uur bent dan ziet het er gewoon netjes uit hoor en ook dat zou dan weer de CB indicator verklaren (het is tenslotte een indicatie op dat moment)

ik zou proberen om de 2 a 3 dagen te testen met 1 soort test en die te vergelijken meis mijn testen waren ook allemaal licht en toch ben ik inmiddels 15 weken zwanger

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik vind je testen er helemaal niet slecht uitzien hoor!
    Probeer je iig niet te veel van de wijs te laten brengen door (sommige echt onzinnige! !!) dingen die verkondigd worden hier.
    Probeer positief te blijven, hoe moeilijk ook.
    Je kunt niet veel anders dan afwachten. Ik duim voor je!

19. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Helaas is je gevoel vaak kloppend in zo'n geval :(.
    Je testen zien er idd niet goed uit, hoeveel dagen zit er tussen de testen?
    Sterkte meis.

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Onzinnig? Helaas zijn er meiden die veel ervaring hebben met dit soort testen ( waaronder ikzelf) en dus weten dat dit vaak een slecht teken is.
    Niemand zegt volgens mij dat het definitief mis is, maar dat zulke licht blijvende testen vaak geen goed teken is.
    Ik vind persoonlijk mensen die dit afdoen als onzin nogal bruut, je geeft iemand valse hoop.

Deel Deze Pagina