Ik heb gisteren ook toevallig een test gedaan ik heb nu een kuur primolut En was al twee dagen heel erg misselijk en eergisteren flinke pijn onderkant links baarmoeder na een tijdje werd ook bij mij pas het streepje zichtbaar En bij de eerste kruidvattest niks tweede wel water over heen laten lopen maar hij blijft gewoon staan
Toch indrogers? Beide testen zijn van vanochtend, na een paar druppels water (als dit weer droog was). Ben er bang voor. Stomme testen en spanning
Heej ik had ook na 10 minuten een dun lijntje maar een knal ovulatietest (zo knal is die nog niet eerder geweest) zal dan wel niks zijn he? Ik had nog niet eerder gelezen dat je er een druppel water in kon laten lopen om te kijken of de lijn blijft staan.. Hoop voor jullie dat de testjes mooi oplopen 😊
Hey dames wil hier even inhaken Heb dus vanmorgen ook een kruidvat test gedaan, en eerst zag ik niets maar later toen ie helemaal opgedroogd was leek ik wel wat te zien Ook mega mega Tuur streepje, niet echt op foto te krijgen, en twijfel of ie nou roze of grijs is Ik wil hier niemand ontmoedigen, maar ik ga er vanuit dat het een indroog lijntje is, bij mij tenminste, Want ik heb gewoon een spiraal!! Dit zou dus totaal niet gepland oid zijn Ook heb ik vandaag ook een test vd action gedaan, daar lijk ik evht niets op te kunnen zien.... Miss is kruidvat 2 voor 5 niet meer wat t vroeger geweest is??
Even beetje off-topic: Niet rot bedoeld maar als je de bijsluiter van de KV 2v5 zw test leest staat er duidelijk dat je 5 druppels urine moet druppelen en na 5 minuten moet aflezen. Na een bepaalde tijd is wat er in het test venster verschijnt niet meer geldig als resultaat. Dan kun je natuurlijk gewoon een dag of twee later opnieuw testen. Dat is natuurlijk niet voor niks. Ook het druppelen van water om te kijken of er een (Tuur) streep blijft staan zegt absoluut niks. Ik bedoel dit niet om mensen te ontmoedigen, maar als ik dan lees dat men zegt dat de KV testen niet zijn wat ze geweest zijn, dan begrijp ik dat niet zo erg. Als je gewoon doet wat er in de bijsluiter staat dan zijn de testen prima en hoef je er niet onzeker van te worden. De KV testen zijn uiterst gevoelig, bij sommige vrouwen is er altijd een beetje hcg (kleiner dan 5) te vinden in het bloed en dus ook de urine. Als je dus heel lang wacht met aflezen kan het zijn dat er door een ieniemienie spoortje hcg een Tuur de tuur streepje verschijnt. Dit is dan niet 'vals positief' want een test is pas positief als er binnen de gestelde tijd een roze streep verschijnt. Nogmaals ik bedoel het niet lullig! Heb zelf ook 1000 testen gedaan en in allerlei hoeken gefotografeerd en bekeken. De keren dat ik echt zwanger was hoefde dat niet en was het meteen duidelijk. TS heb je vanochtend nog getest? Ben benieuwd!
Op hoeveel dpo zit je want ik had ook al eens negatief getest terwijl ik wel zwanger was, ok was een bbz maar drm was me hormoon ook heel laag maar kan zijn jij ook nog ni genoeg hcg hebt omdqt je tevroeg test?
@shart86 heb je ook gelijk in ja, je moet eigenlijk niet na 5 min toch kijken, Maarja denk toch dat velen die hopen zwanger te worden (ik dus niet!) dat toch altijd wel zullen doen, in de hoop toch wat te zien. Maar je hebt gelijk. On topic balen meis niet zwanger
Ik weer het niet zeker maar als ik afga op de berekeningen van internet Moet ik toch al drie weken zijn.
Dan zou ik binnen week nog eens opnieuw testen binnen een week, meeste testen pas positief 4 weken je krijgt namelijk 2 weken gratis erbij waar je eigenlijk nietczwanger bent, dus kqn een digital onmogelijk positief zijn, je zou dan nu een week na bevruchting zijn als je eisprong of innesteling ni later zou geweest zijn
Ja die digitale hebben meer hcg nodig terwijl kruitvat sneller reageerd op hcg, volgens mijn ben jij nu 8dpo en zou ik over drie dagen nog eens een kvtest doen
Ik blijf negatief testen maar nog steeds niet ongesteld. Wel continu krampen al vanaf een aantal dagen na eisprong. Normaal begonnen mijn menstruatiekrampen 3 dagen voor nod. Ben benieuwd want morgen is mijn nod!