KV2v5 later posititief: wie heeft er ervaring mee?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Pin, Jun 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    1,234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Hahahaha:D

Ik denk dat er iets mis is met de testen tegenwoordig.

We zullen het afwachten hoe dit verder zijn beloop zal nemen.

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik snap nietzogoed waarom iedereen het zo raar vind dat ze na de afleesbare tijd een streepje krijgen.
    Er staat duidelijk op de test dat je ze na 5minuten niet meer af moet lezen.
    Verder ben ik overgins ook niet meer zoeen fan van de test nadat ik 2 keer negatief teste deze zwangerschap terwijl ik wel degelijk zwanger was al.
    Bij mijn dochter teste ik er wel netjes positief mee na 4 dagen overtijd, het kan dus ook aan mijn hcg aanmaak hebben gelegen deze keer.

3. Pin

Pin Lid

Mar 4, 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    Stomme testen van KV! :x
    Niet grappig, dat ze zo'n 'streken' hebben!

Ik blijf gewoon maar wachten, zondag maar weer s testen... Mocht ie dan wel positief zijn, hebben we gelijk een leuk souvenirtje voor de thuisblijvende opa's en oma's in spƩ ;)

4. Pin

Pin Lid

Mar 4, 2012
    71
    0
    6
    Gelderland

Inderdaad, om GEK van te worden!
    Maarre: geen bloed, geeft moed!!

5. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

Mar 15, 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    jjaa inderdaad, en hier nog steeds beetje moed want nog steeds geen bloed ;) haha maar ja ik ben al 1 keer eerder 1 dag overtijd geweest dus zal dat zal het wel weer zijn...

6. Maki

Maki Lid

Jun 28, 2007
    41
    0
    0
    fulltime moeder
    Nijkerk
    ik heb zulke negatieve verhalen gehoord over predictor early. Maar laat dat nou juist degene zijn die bij mij wel steeds positief testte! CB, en kruidvat hoeft voor mij niet meer. Maar aangezien dit ons 3e en laatste kindje is hoef ik ze in de toekomst ook niet te gebruiken. Maar ieder heeft zo zijn voorkeur voor tetsen. En ja zeg nou zelf kruidvat is wel lekker goedkoop! en aan de ene kant vond ik het ook spannend om streepjes te turen haha

7. Pin

Pin Lid

Mar 4, 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    nou dames,
    even vanaf het vakantie adres: inmiddels een test in handen gehad die een heel licht streepje gaf binnen de tijd (daarbuiten werd ie nog wat donkerder)!:D
    Helemaal blij, maar wil over een paar daagjes toch nog een testje wagen, het zou wel leuk zijn om nog een knaller te krijgen!

8. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    gefeliciteerd.. had het ook wel verwacht om dat het een heel duidelijk streepje was.

@waarom mensen toch komen vragen.. Omdat als het jou test is het toch anders voelt;)
    en zo'n streepje biedt weer wat reden tot hoop, ookal is hij (net) buiten de tijd.
    Ik snap dat wel..

9. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja maar daar kan de test.niks aan doen

Share This Page