Bij mij andersom, sensi wel en kv niet. Maar ging mij meer om de strepen die ik de laatste tijd voorbij zie komen op de kv en de dames die dus zeggen niet zwanger te zijn..... Ik vind de kv een duidelijke streep hebben, dus even afwachten. Als hij donkerder wordt weet je natuurlijk genoeg .
ik zie ook een streepje op de kv test! over een paar dagen nog eens testen en hopelijk is hij dan mooi opgelopen!!
Hij staat er hoor. Hoefde niet te turen, zag em gelijk bij het openen van het bericht! Gefeliciteerd!
Ik zie hem ook. Ik hoorde vandaag dat de sensi meer hcg nodig heeft dan de kv. Ik duim voor je. Ik had vandaag op 10 of 11 dpo een lichte positief op sensi. Zelfde test als jij
Jazeker morgen weer! Net zolang totdat ik een echte knaller heb, of (maar dat hoop ik natuuurlijk niet) totdat beide wit zijn.
Kijk! Het streepje is al best mooi opgelopen (11 dpo). Ik ben zo blij! De Sensi durfde ik vandaag nog niet. Ik weet niet hoe het met de gevoeligheid van beide zit. Als deze Sensitest inderdaad 10 is en de kv2v5 8 zou het eigenlijk nauwelijks schelen. Overmorgen, woensdag, ga ik voor de laatste (?) dubbelcheck met de Sensitest en de kv2v5. Voor die knaller