kv2v5 nu vergeleken met 2011..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aloha, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zelf ben ik wel erg tevreden over de kv test. Nog nooit vals positief getest ermee. Als ik een tuurstreepje zit (en ik ben een zeer ervaren tuurder) ben ik tot nu toe altijd zwanger geweest!! Ik koop alleen de kv testen nog maar. Je kan ook goed zien dat ze oplopen, dus ik ben 100% tevreden.

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    nog steeds geen antwoord gehad van kruidvat... zal mij benieuwen..

3. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik heb dezelfde ervaring

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Wat ik heb gemerkt is dat ik maandag een test deed en die lang erover deed om positief te worden
    erna indrooglijn geen idee...:(

Dinsdag ,was hij omowit :(

en ik ga morgen opnieuw testen :)

vroeger werden ze snel mooi roze ........

maar nu is dat echt grijzig ,dan paars en dan pas roze/rood/donker paarse tint niet ???
    En het is niet dat het binnen de 10 minuten af te lezen valt soms erna en dan toch kan hij + zijn (bij vriendin gemerkt).

5. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    image.jpg Indrooglijntjes? Wel degelijk.. Bovenste is van gister, 4 dagen voor NOD, de onderste van vanmorgen, 3 dagen voor NOD en daar zie ik de streep ook al komen, heb die test om 9.00 uur gedaan, hagel wit in afleestijd.. Ik zit dus 11 dagen na IUI en 13 dagen na pregnyl.

Na een paar uurtjes verschijnt er een duidelijk streepje..

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik heb ook nog nooit vals positief getest of indrooglijntjes gehad. Ben nog steeds erg tevreden over kv testen! Toen de test knalde was ik ook echt zwanger, bij niet zwanger altijd omowit

7. fuzzy

fuzzy Lid

11 jun 2010
    49
    17
    8
    NULL
    NULL
    Ik vind de testen ook veranderd, 2 jaar geleden was ik wel wat later met testen(na nod) maar de teststreep was er ongeveer even snel als de controlestreep.

Nu met deze testen: als de test positief is duurt het veel langer voordat je een teststreep te zien krijgt eerst moet het doorgelopen roze weg getrokken zijn en dan komt er langzaam een teststreep tevoorschijn...

Verder hebben ze bij mij voor de rest wel goed hun werk gedaan positief is positief en negatief is negatief
    Je hoort de laatste tijd wel erg veel over foutieve uitslagen ik ben erg benieuwd wat kruidvat er over te zeggen heeft.

8. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Dat lijken me geen indrooglijntjes... Daar ga je zelf wel van uit?

Hier altijd omo-wit testen gehad, één ronde licht postief getest, drie dagen lang, toen toch ongesteld geworden, maar ben er zeker van dat dat geen indrooglijntjes waren, maar dat er wel iets prils is geweest. Wel valt inderdaad op dat het minder roze doorloopt, zegt m.i. niets over de betrouwbaarheid, maar voor het kijken vond ik het felroze toch iets fijner.

9. mamajj

mamajj Niet meer actief

@marleen 31 die indroogstreepjes zijn er altijd al, maar dan echt NA de tijd dat je er naar mag kijken. Ik heb paar jaar geleden ook al indroogstreepjes gehad en ik geloof echt niet dat ik al die keren miskramen heb gehad;)... hij kleurt gewoon en gooi hem anders weg

10. mamajj

mamajj Niet meer actief

het zou mooi zijn maar zo werden ze ook bij mij na afleestijd.. dit zijn ( volgens mij) duidelijke indroogstreepjes. Bij mij kleurden ze pas echt op mijn NOD

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.958
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja, sorry hoor... Maar er staat toch echt duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat je na de afleestijd niet meer moet kijken. Wegknikkeren dus die dingen als ze niet positief zijn binnen de tijd. Beetje raar om te gaan klagen over streepjes die pas na een oaar uur verschijnen. Dat wéét je, dat die niet geldig zijn.

12. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Ik zeg ook niet dat ze geldig zijn! Ben niet helemaal van gister, aangezien ik er 2 voldragen zwangerschappen op heb zitten. 1 miskraam en 1 afgebroken zwangerschap heb gehad.
    Het ging erom dat ze wel degelijk indroogstreepjes hebben, en veranderd zijn ten opzichte van 2011.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.958
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zeg niet dat je van gisteren bent. Maar er zijn hier mensen die klagen over onduidelijke testen door indroogstreepjes. Dan ga ik er vanuit dat die streepjes binnen de afleestijd verschijnen. Want dan is het inderdaad vervelend. Alles wat er (ruim) na die tijd verschijnt, moet je gewoon niet naar kijken. Dan hoef je ook niet te mopperen over indrogers en onduidelijke testen.

14. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Even een reactie, ik wil niemand valse hoop geven maar ik had alleen indrooglijntjes als ik HCG in mijn urine had zitten. Heb dat normaal niet maar na mijn miskramen had ik het wel en nadat een bloedtest had uitgewezen dat ik het niet meer in het bloed had zitten, waren mijn testjes ook weer helemaal wit, zelfs geen indrooglijntje.

Nogmaals ik wil niemand valse hoop geven, maar dit is hoe het bij mij is.

15. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Tupp; Je hebt gelijk! De gebruiksaanwijzing is heel duidelijk, na 5 minuten niet meer aflezen.
    Alleen... Er zijn hier veel mensen die al maanden zo niet jaren wachten op een wonder. Die grijpen ieder sprankje hoop aan. Ik heb 2 gezonde knullen, ik weet wat het is om zwanger te zijn. Maar heb na mijn scheiding een schat van een man leren kennen, die maar 1 wens heeft, en ondanks dat ik exact weet hoe het werkt, is wachten frustrerend.. Ik kan dus best begrijpen dat als mensen na een uurtje een blik werpen op hun test en daar staat een streepje zij hierdoor toch hoop hebben.

En de testen van KV gaven vroeger in ieder geval geen indrogers en nu wel. Viel me gewoon op..

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.958
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ervaren mama: sorry hoor, dit schiet mij even in het verkeerde keelgat. Maar als je iets van mij zou weten, dan zou je zo'n opmerking niet maken! Alsof ik geen ervaring heb met wachten. Bah! Wat een rotolmerking!

17. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Tupp,
    Zo was het niet bedoeld! Excuus! Ik weet er ook niks van en hoef het ook niet te weten. Wilde alleen zeggen dat je gelijk hebt, maar er ook een andere kant van de medaille is.

P.s. Vind eigenlijk dat ik het keurig heb omschreven, jammer dat je het zo oppakt!

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Gezellige boel hier, misschien even ontopic blijven??

Ik heb in het verleden ook nooit indrooglijntjes gehad, maar de laatste paar keer wel, dus ik vind ook dat de testen zijn veranderd.

19. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Daar ging het om Melisa. Wilde alleen laten zien dat ze veranderd zijn en dat ik mensen die later op de test kijken wel kán begrijpen..

20. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Voor mij nooit meer de kruidvat testen! Mijn testen waren negatief (achteraf was ik toen 6 weken zwanger). Twee weken later een CB digital gedaan en was zwanger 3+. Ik was toen 8 weken zwanger.

Deel Deze Pagina