Wie heeft dit ooit meegemaakt? Gisteravond getest. Ik zag hierna 2 roze streepjes. (Zie foto) Vannochtend kijk ok naar de test en het streepje is verdwenen. Ik meteen weer testen, maar helaas negatief😕 Heeft iemand dit ooit ook gehad? Alle reacties zijn welkom!
Ja, ik... Ik ook een test gedaan, duidelijk een 2e streep. Toen de cb gedaan, die zei niet zwanger. Snapte er niets van! Ik de streepjestest erbij gepakt, ineens de hele streep weg. Dag later helaas ongesteld geworden. Hoeveel dpo zit je? En wat voor merk test is dit?
Hoi sunshine, Ik zit vandaag op 14 dpo. De test is een onbekende merk .Certain. Via internet besteld. Ik baal hier enorm van!
Hoi ts wat een rot gevoel. Maar als ik naar je test kijk vraag ik me ook af of hij "helemaal goed" is... Bij de c streep is hij gevlekt en het lijkt of de t streep te ver weg staat. Misschien heb je een foutieve test als positief gelezen? Ben geen expert, maar zo zie ik het.
Ik testte in de avond stuk duidelijker als in de ochtend. Misschien is dit bij jou ook wel het geval. Cb digitaal was bij mij pas positief toen ik overduidelijke streepjes op de kv test had. Succes!
Truus81 Het zou kunnen eat hè zegt. Maar dan is het wel vreemd dat ik gisteren water heb gedruppeld en her roze streepje bleef staan. Maar hoe dan ook ik kan er nu niets anders van maken. Het streepje is verdwenen😶
Marietje 25 Ik ga vanavond weer testen, misschien dan meer geluk. Ik had gisteren ook in de avond getest. Dank je wel!
Heb het bij mijn allereerste zwschap gehad met de clearblue streepjestest. Knal positief resultaat. 2 uur later streep helemaal weg. Maar ik was wel zwanger
Hey Rogijuli!! Dat is fijn om te lezen😊geeft me toch wel wat hoop! Ik ga straks maar eens kruitvat proberen. Trouwens ik ben erg blij voor jou joh!!! Je testen lopen mooi op😊😊😊 Jij verdient het echt. Altijd zo begaan met iedereen. Geniet ervan. Ik laat straks weten hoe mijn test was!
Een positief streepje verdwijnt niet.Dus ik denk dat ie negatief is.Ook omdat hij v a morgen ook negatief was.Waarschijnlijk is de kleurvloeistof even blijven hangen op de plek waar je een streepje verwacht,en daarna gewoon verder getrokken.Dat gebeurd wel eens met die cassettes.
Ik ben bang voor vals positief. Zelf test ik avonds duidelijker dan ochtends dus zou als ik jou was vanavond nog een keer testen. Hopelijk heb je straks alsnig een mooie test in je handen. Voor nu super onzeker
Hoi had 14 februari een positieve kv 2v5 test heel licht maar positief. De dag er na een negatieve test. Game over...... dacht ik maar 2 dagen later weer een positieve test en opgelopen... Pffff Zie het resultaat morgen 18 weken zwanger. Advies haal een kv 2v5. Succes en ik hoop een tweede positieve test. Groetjes Sorraya41
Hmm lastig, hij ziet er ook wat 'vlekkerig' uit. Hopelijk heb je straks weer een positieve test in handen.
Hoi dames! Allemaal hartstikke bedankt voor jullie reacties!! Ik ga zo naar huis en hier dan nogmaals een test wagen. Ik laat het jullie dan weten. Volgens mijn vriendin zijn de testen van Certain ook niet erg gevoelig.
ik zelf heb het nooit meegemaakt, maar dat je nu negatief heb getest, denk ik dat het een foutieve test was, of je bent nog te vroeg, op je foto zie ik overigens geen 2e streepje
Op de foto die je geplaatst hebt zie ik geen 2e streep. Lijkt me dan ook niet positief? Of is dat de test van vanmorgen?
Hoi Collins!lees net pas je bericht. Dst was ind. Mijn test. Nu heb ik vandaag weer getest en lijk nu ook wat te zien zowel op kruitvattest als zwanger en kids. Ik heb de foto ook in negatief gezet daar zie je de streepjes ook