Ik was overtijd (33ste dag) en wangerschaptest maar die was negatief Daar snap ik niets van. Ik dacht toch echt dat ik zwanger was? (ik heb wel een onregelmatige cyclus 21-31 dgn) Hebben jij hier ook wel eens temaken mee gahad? Zou ik stiekem toch zwanger zijn? en de test niet goed zijn? Molenbloempje
Ik had zelf een vrij regelmatige cyclus 27/28 dagen. Dus toen ik 2 dagen overtijd was ( CD 30 ) en test gedaan. Negatief. Toen wist ik dat ik niet zwanger was. En idd 5 dagen later werd ik ongesteld. Vaak als de test negatief is kun je er vanuit gaan niet zwanger te zijn. ( zeker als je al over tijd bent ) Ben je over 2 dagen nog niet ongesteld kun je altijd nog een test doen..Wie weet toch een laat ei
Het zou ook kunnen dat je nog te weinig HCG hormoon aangemaakt hebt. Ik zou over 2 a 3 dagen nog een keer een test doen, dan weet je het zeker. Succes!
en dan heb je nog verschillende soorten testen he , ik ben nu 2 dagen over tijd geen ongi gevoelens predictor gebruikt maar negatief iedereen raad de kruidvat testen aan dus die ga ik morgen proberen als ik nog niet ongi ben. misschien een tip voor je. xxxx