Ik zie de oploop niet zo duidelijk, maar als dit zo bij jou hoort, gezien eerdere ervaringen, zal het hopelijk goed zijn!
ik wil je niet uit die roze wolk afduwen, want ik weet hoe het voelt, maar uit mijn test ervaring (en geloof mij, die heb ik), ziet dit er niet goed uit.
Mag allemaal ik heb m'n eigen nodige ervaringen, ik ga t vanavond lief vertellen, m'n puber heeft meegekeken en bevestigt dat t oploopt en ik niet kippig ben, heb een test vers van de pers ingepakt
Eerlijk? Bij zo’n streepje zou mijn man het helemaal niet geloven. Ik zou dus niet zomaar die test in handen geven, maar het er eerst over hebben dat je heel licht getest hebt. Of een digitale cb geven
Heel eerlijk is dat een beetje rare veronderstelling...hij heeft ook de testen bij onze anderen kids gezien dus waarom zou een man het dan niet geloven. Van geen van m'n zes kids heb ik knaltesten gehad voor de 7 weken. Nog niet eens een knallende mvm test. Dit is m'n 17e zwangerschap. Ik mag denk ik er wel vanuit gaan hoe m'n testen dan lopen. Ik zou gaan steigeren als t nu a knalpositief was
Hoe waren je testen bij de miskramen dan? Zag je daarin ook geen verschil als met de zwangerschappen die wel goed zijn gegaan?
Testen ik licht positief met vroeg Spotting en bloedverlies bbz's testen ik heel laat licht positief. Normaliter had ik al Spotting gehad of wat bloedverlies dat is er nu totaal niet
Hoe erg ik je een zwangerschap ook gun uit deze testen zou ik geen zwangerschap concluderen. Ik zie nauwelijks een streepje op alle testen en vind de laatste zelfs minder zichtbaar (maar misschien is het droge test met natte vergelijken).
@Rouge ik vind eigenlijk dat jij je helemaal niet hoeft te verdedigen! Jij en je man zijn de enigen die weten hoe het testen bij jou verloopt, punt. Sommige vrouwen hebben bijv wel HCG in hun bloed, maar niet in de urine. Het kan allemaal. Ik hoop voor jullie op een prachtige baby!
Ik vind de streep echt minimaal, hoop voor je dat ze mooi op gaan lopen. Heb je foto’s van je testen onder elkaar?