Beeps, hoe leuk hè?? Wel heeulll spannend. Ik ga nu wel elke keer zenuwachtig naar de wc. Heb al 4 miskramen en een bbz gehad. Morgen heb ik toevallig een afspraak bij de gyn, incl echo... We zouden nu namelijk starten met IVF! Ik verwacht niet dat ze ook maar iets kunnen zien op de echo.
@Anne, vervelend om elke x zo angstig naar de wc te gaan. Ik herken het hoor. Ik heb in september een miskraam gehad, was morgen uitgerekend dus nu extra lastig.. maar ja. Hopen dat deze blijven zitten. Wat gaaf dat het uiteindelijk niet nodig is je IVF! Ben benieuwd hoe dat dan morgen gaat. Ik ga morgen weer testen, ik hoop op een donkerder streepje! Heel veel succes morgen, en we moeten gewoon van het goede uit gaan en genieten! het gaat vaker goed, dan fout!
Hoi! Ja het is ook irritant! Maar we gaan maar van het goede uit! Vandaag de echo gehad die al gepland stond, natuurlijk nog niks te zien. Ik ga morgen ook weer testen en hoop ook op een donkerder streepje! We zullen zien..
Beeps, heb je nog een test gedaan? Ik schrok me rot, deed de test en dacht eerst dat er geen streepje kwam. ( haha had stiekem op een knaller gehoopt, wat natuurlijk niet kan!) Haha maar na een paar minuten stond er gewoon een streep! En nu opgedroogd is hij ook echt iets duidelijker dan die van eergisteren gelukkig! Maargoed, is pas 13 dpo dus die knaller komt nog hoop ik. Bovenste test is van vandaag..
Ik zeg zwanger..!! Misschien de clearblue met weken indicator doen.. deze is net zo gevoelig als van kruidvat maar wel iets duurder.. ik heb ze bij de etos gekocht 2 voor 16 euro.