Nuage. Ik had dat precies het zelfde met CB met indicator. Had in de avond getest en kreeg 1-2 weken zwanger terwijl ik echt 2-3 had verwacht. Vanaf toen niks meer gedronken en de volgende ochtend met ochtend urine de indicator gedaan en toen gaf hij wel 2-3 weken aan. Hoop dat het bij jou ook zo gaat. Ik vind je testrijtje mooi! *duimduimduim*
Mijn man heeft nachtdienst dus ik ga hem morgenochtend langs de Etos sturen en hopelijk is mijn urine dan nog goed van de ochtend. Ik had vandaag wel al veel geplast. Maar ik had net ook een kv2v5 gedaan zodat ik kon kijken of de urine teveel verdund was en die is vrijwel net zo dik als vanochtend. Ietsje minder misschien. Ik weet het niet. Ik heb ook nog wel een klein beetje hoop maar mijn hoofd zegt gewoon ga er maar vanuit dat het weer mis is. Misschien ook zelfbescherming.
Met jou geschiedenis kan ik me dat goed voorstellen. Bij bij zat er een duidelijk verschil in testen. (geconcentreerd en niet geconcentreerd). Duim echt voor je! PS: We schreven samen bij de februari mama's destijds maar ik onder een andere naam (soepkip)
Oh dat weet ik nog wel februari mama's moest ik toen helaas ook weer verlaten. Had jij toen ook een extra test gedaan om te vergelijken of niet?
Ik ben blijven testen totdat ik de 3+ op de indicator had staan. Met 6 weken de laatste test van moeders voor moeders.
Nee ik bedoel die keer dat er 1-2 op stond of je toen ook een gewone test met dezelfde urine hebt gedaan, net als ik net heb gedaan Maar jij had dus 1-2 en de volgende ochtend was het wel 2-3?
Ja precies, ik raakte meteen in de stress van die uitslag dus meteen een kruidvat test gedaan en die was ook lichter. De volgende ochtend met zeer geconcentreerde urine de 2-3 en donkerder streepje op de kv.
Ik denk dat je nog net op t randje van de 2 weken zit als je nu 5 weken zwanger zou zijn volgens berekening!! Dus niet gek dat cb dat aan geeft.. Misschien niet morgen alweer 1 doen maar nog minimaal 2 dagen wachten, al is dat moeilijk dat snap ik ook wel weer eigenlijk.. Je kvtesten zien er echt gewoon goed uit!
Slecht. Bruinverlies wordt ietsje meer. Ik hou er maar rekening mee dat het opeens rood wordt. Heb ook echt een zwaar ongesteldheidsgevoel. Had alleen nog pijnlijke borsten vanochtend maar dat is nu weg.
Hè gatver meid wat vind ik dit klote. Hoopte dat het allemaal wel mee zal vallen. Sterkte he en een dikke Knuff