Hoi! Vanmorgen getest met z&k midstream, de foto is met 5 minuten gemaakt. Ik weet niet waar ik precies zit in mijn cyclus, ik gok op 9dpo. Wat zien jullie?
Pfffff... speciaal achter de laptop gaan zitten om de foto's te uploaden, zie zelf zowat niks! Zelfs op mijn telefoon zijn ze nog duidelijker. Oeps
Dank jullie voor het meekijken! Hij was inderdaad nog erg roze, en nu hij is opgedroogd zie ik bijna niets meer lijkt het wel, dus laat staan dat ik hem op de foto krijg. Moet ik hem dan als negatief beschouwen of kan het toch iets betekenen dat ik binnen de afleestijd iets vaags zag verschijnen? Bah wat een onzekerheid....
Ik zou nog eens gaan testen als ik jou was, sommige (zoals ik ) die testen einde van de middag/begin avond pas dik positief! Aangezien ik voor ik na bed ga en snachts nogal veel drink blijven ze met ochtend urine wat lichtjes, misschien jij ook? succes!
Thanks voor je reactie! Dus je beschouwt hem nog niet volledig negatief? Ga straks wel even een kv halen. Drink inderdaad erg veel 's avonds maar mijn urine is wel geconcentreerder in de ochtend, aan de kleur te zien
Ik lijk wel iets te zien. Heel vaag. Maar of ik het me inbeeld....aangezien ik de enige ben die iets lijkt te zien. Ik zie hem trouwens op mn mobiel.
ik zie het wel, op mn laptop met extra groot beeld. op de telefoon zie je niks. Maar ik zie echt wel een streepje, weliswaar super vaag maar toch. Over 2 dagen weer testen?
Dank jullie wel! Voor degene die wel iets zien; kan het uberhaupt iets betekenen? Aangezien hij na opdrogen zo goed als wit was... Heb net kv gekocht, straks al doen? Mijn middagurine is altijd een stuk lichter. Is het dan niet volledig kansloos om te testen?